HATE

15 Octombrie 2008

„I HATE EVERYTHING BUT ME”

cu URA pe fiecare apasare de tasta… cu URA! ! !

daca nu pot sa iubesc, macar am capacitatea de A URI, cu toata fiinta mea mica si chinuita, cu toate gandurile mele intortocheate care formeaza un labirint avand la capat nimic altceva decat URA… te chinui sa strabati coridoarele, iei fiecare drum in parte, il urmezi pana ajungi la un capat infundat, apoi te intorci de unde ai plecat, alegi alt drum… apoi altul… si cand, in sfarsit, alegi drumul cel bun, ce gasesti la capatul lui? nimic altceva decat URA! ! !

si drumul, in sine, a fost frumos, dar te intrebi: de ce-a trebuit sa se termine? de ce-a trebuit sa constati ca acea calatorie nu te-a imbogatit cu nimic? pentru ca URA nu e nimic, nu e nimic nou, o aveai mereu cu tine, de cand te-ai nascut, doar ca abia acum o vezi, limpede si ademenitoare, ca un lac frumos plin de cianuri… s-ar putea numi descoperire de sine, descoperirea URII! ! !

„mai bine iubeste…”

n-am pe cine sa iubesc… m-as iubi pe mine, dar nu ma lasa URA pe care am strans-o din labirinturile prin care am colindat…

nu ma lasa trupul meu sa il iubesc, nu dupa toate chinurile prin care l-am supus… „m-ai pus sa ma imputinez sangerand si tocindu-ma, m-ai amagit ca toata suferinta va avea un rost, iar rostul asta s-a dovedit a fi o fantana otravita? NU, NU te las sa ma iubesti… ”

nu ma lasa gandul meu sa il iubesc… nu dupa toate ideile pe care i le-am dat, un amalgam de rosu si verde si mov si albastru… nu dupa ce le-am amestecat pe toate si s-a ales doar cu innebunitorul cenusiu… „ore intregi de informatii, de culori frumoase, si in final, ce-a iesit? cenusiu… NU, NU te las sa ma iubesti…”

nu ma lasa sufletul meu sa il iubesc… nu dupa toti trandafirii pe care i i-am daruit, spin cu spin… n-am ajuns niciodata sa-i daruiesc si petalele, era prea insangerat, iar bucatelele de catifea rosie i s-au parut o esenta de sange… si NU, nici el NU ma lasa sa il iubesc…

„it will all get better in time…”

2 răspunsuri to “HATE”

  1. ralph Says:

    Felicitari şi la mulţi ani, Briza!
    …adică ˝Salubrizare˝ a împlinit un an şi tu nu zici nimic?

  2. briza Says:

    :)) mersi, Ralph! teoretic, blog-ul a implinit un an in martie, pentru ca atunci l-am creat, dar primul articol este cel de mai sus, din octombrie 2008…
    eu nu prea sarbatoresc diverse aniversari, nici macar de un an, de aceea n-am pomenit nimic, dar, cu atat mai mult, „la multi ani”-ul din partea ta nu face decat sa ma bucure :)
    iti multumesc si eu…


Lasă un răspuns

