the wall

18 Noiembrie 2008

M-am lipit de ziduri sa-ti adulmec urmele pasilor… Te-am cautat…
Am fost mereu cu un pas in urma ta, asa ca m-am lipit de ziduri si te-am asteptat…
La miezul noptii, m-a suprins umbra ta: ‘Dormi?’ ‘Nu, astept pe cineva.’ ‘Astepti degeaba, a fost deja aici.’
Asa ca mi-am adunat fortele si am cladit propriu zid… M-am lipit de el si te-am asteptat… Pe acolo sigur nu mai trecusei…
In miezul zilei, soarele mi-a trimis o raza: ‘Astepti pe cineva?’ ‘Nu, dorm, am asteptat toata noaptea, acum dorm.’ ‘Pacat, i-am auzit pasii si se indreptau spre zidul tau.’
Dar m-am trezit prea tarziu, deja trecusei…

Lasă un răspuns

