cold…

20 Noiembrie 2008

Statea intins in pat, citind plictisit ultimul numar din “Class”. Degetele lui intorceau periodic paginile lucioase, umezindu-le usor de la transpiratia palmelor – in camera era cald. Ajunsese la pagina cu tech test si se pregatea sa-si testeze cunostintele in domeniu, umezindu-si buza de jos cu varful limbii…
Brusc, simti un fior rece care facu sa i se zbarleasca pielea… Se intoarse in directia usii si ramase incremenit: in prag era Alina, palida, tacuta, cu cearcane si ochii plansi. Sari din pat:
-Ce cauti aici?
-Sebi…
-Cum ai ajuns aici?
-E foarte dragut la tine, de ce nu m-ai invitat niciodata sa-mi arati ce draguta e camera ta?
-Alina, vino sa stai jos…
Vru sa o ia de brat, dar mana ei era atat de rece, ca il facu sa se dea doi pasi in spate si sa ramana uimit.
-Mi-ar fi placut sa ma chemi la tine si sa ma inviti sa iau loc, continua ea fara sa-l priveasca si se aseza pe pat. Apoi zambi usor, dar isi pastra gandurile pentru ea.
Sebi trase aer in piept si se aseza langa ea, la o distanta care sa-i permita s-o priveasca de aproape, dar fara sa-i simta raceala pielii.
-Alina, am o presimtire ciudata… Parca nu esti tu… As vrea sa te uiti la mine… Te rog…
-Dar acum e prea tarziu, nu? Sunt deja aici si uita-te la mine, nici macar nu pot sa zambesc, desi mi-am dorit atat de mult… Dar de unde sa fi stiut tu, Sebi, ce mi-am dorit eu, daca nu ti-am spus niciodata? Si chiar daca ti-as fi spus…
Sebi ramase tacut, ascultand-o si nestiind ce sa inteleaga.
-Cand m-a sunat tatal tau sa-mi spuna, am reactionat prost, foarte prost, probabil a crezut ca sunt vreo nebuna, stii ce i-am spus: “De ce tocmai acum cand nu mai am lacrimi sa-l plang?” si bietul om a raspuns calm: “Asa a vrut el. Vii?”. Si am venit, Sebi, cum as fi putut sa nu vin? Tu ai plecat, eu am venit… Ce ciudat ca am fost mereu unul cu un pas in urma celuilalt si totusi… ofteaza adanc si isi lasa privirea in jos. Eu o sa ma gandesc mereu la tine, chiar daca stiu ca nu o sa te mai vad niciodata…
-Inmormantarea incepe la si jumate, grabeste-te! se auzi o voce de dupa usa inchisa.
-Inmormantare? Ce inmormantare? tresari Sebi. Tata, ce inmormantare? Tataa… tipa din toate puterile, dar nu-i raspunse nimeni. Apoi se intoarse spre Alina: Alina, te rog, te implor, spune-mi ce-ai facut? Ce s-a intamplat? Despre ce e e vorba?
-Eu nu pot sa merg la inmormantare, Sebi, nu mai am lacrimi sa te plang… De-asta am venit aici sa-mi iau ramas bun… Dar te iert, Sebi, te iert, mi-ai omorat visul si chiar daca o sa traiesc toata viata fara visul meu, stiu ca atat cat l-am avut a valorat mai mult decat toata viata mea trecuta si viitoare, asa ca te iert, Sebi, cum as putea sa nu te iert?
-Dar eu nu m-am omorat, Alina, doar daca… Un gand il strafulgera si ii tulbura ochii verzi. Doar daca… Tu m-ai omorat, Alina? M-ai omorat, de ce?
Isi puse mana la inima, dar nu simti nimic anormal: acelasi tic-tac ritmic, apoi isi puse mana pe inchietura mainii ei, sa-i simta pulsul. O intreba cu glas stins:
-Si daca eu am murit, tu de ce esti atat de rece? Si de ce nu ai puls? Si de ce eu te vad si tu nu ma vezi? De ce, Alina…
Ii rosti numele ca si cum ar fi fost o eliberare… Acum intelegea, intelegea tot, asa ca nu mai intreba nimic… O pupa pe frunte, apoi se lungi in pat si inchise ochii…

5 răspunsuri to “cold…”

  1. Magic Says:

    Foarte frumos. Sa inteleg ca Alina a fost murit iar Sebi era prietenul ei?
    E scris de tine? Daca da, felicitarile mele este reusit >:D<

  2. Alina Says:

    Sebi a murit, Alina traieste ca un zombie… si nu, Sebi nu a fost niciodata iubitul ei…
    da, mersi, eu l-am scris

  3. done8989 Says:

    E ciudat textul. M-a făcut să oscilez între „Alina e moartă” şi „sebi e mort. Dar cum ? că sebi întorcea paginile de la „class” în începutul textului”. Rămăsesem la „Alina e moartă” şi ţi-am citit comentariul.
    alina – alina din textul tău

    P.S.: Te cunosc ?

  4. Alina Says:

    se pare ca plictiseala lui Sebi sfida moartea…
    sa-ti raspund la PS: nu


Lasă un răspuns

