death

26 Noiembrie 2008

Stau in fata ta si tremur…
-Ma vrei? Spune, ma vrei?
Te uiti la mine de parca ai cantari o marfa… Cu vesnica ta sclipire metalica in ochi, cu raceala care imi da fiori… Degetele tale albe imi traseaza linii pe obraz, pielea ta ma zgarie, ochii tai ma ard si, totusi, vreau mai mult, mai aproape…
-Esti sigura ca asta vrei?
Eu mint ca da, si incerc sa par hotarata.
-Numai a ta vreau sa fiu….
O sclipire diabolica iti cuprinde ochii.
-Nu pot sa te iau, esti prea tanara, dar nu pot nici sa te refuz, din moment ce mi te oferi de bunavoie.
-Si-atunci… Ce-o sa faci cu mine?
Razi diabolic…
-O sa vezi tu…
-Cand?
Niciun raspuns. Tip:
-Cand?
Ai plecat si eu am ramas in loc si te astept. Inca tremur si simt fiori de cate ori iti pronunt numele sau de cate ori e intuneric si sunt singura, ma simt de parca ai fi langa mine, iar eu nu pot sa te vad…

2 răspunsuri to “death”

  1. Monoranu Says:

    Marketing the way „Mihai” sees it? Nu ma cheama Mihai ci Adrian. Poate ma confunzi. Eu chiar stiu pe cineva care se numeste si Mihai si Adrian si Monoranu dar nu sunt acea persoana. ;)

  2. Alina Says:

    scuze, am modificat acum


Lasă un răspuns

