maths

2 decembrie 2008

Oamenii chiar cred ca totul e asa de simplu… E intrebare si exclamatie, tragedie si comedie… Oamenii chiar cred…

Cred ca actiunea A nu putea fi determinata decat de motivul a… E din start exclus sa existe mai multe motive, mai multe actiuni finalizate… Nu, pentru ei, totul e simplu, linear: X-face>a=>A

Si incercuiesc formula, ingroaza cu pixul, o inrameaza, o viseaza… E simplu.

Si totusi… De ce am impresia ca lucrurile n-au cum sa fie mereu asa de simple? Ar fi prea minunat ca X sa nu minta, sa nu fie obligat de imprejurari sau de cunostinte sa intreprinda actiunea a, ca rezultatul sa fie A si nu B sau -A…

Si cand un om cu pretentia de posesor de iq cu mult peste medie vine si imi spune simplu „ai facut aia, inseamna ca…”, eu cum pot sa nu raman uimita si furioasa? NU, daca am facut aia, NU inseamna nimic!

Si as vrea sa-i tip omului astuia: AM FACUT-O PENTRU CA… SI… SI… Dar NU pot. De ce nu pot? Tot din vina acestui om. Cum as putea sa fiu eu 100% sincera, sa zic lucruri complicate care nici nu trebuiesc gandite, cu atat mai putin facute, iar daca sunt facute, nu trebuiesc niciodata spuse… Deci, cum sa-i zic eu astfel de lucruri cand stiu ca nu mi-ar raspunde cu aceeasi sinceritate?

Stiu ca o sa vezi blog-ul asta odata si odata… L-am facut public in parte ca sa-l gasesti tu candva… Asa ca daca citesti acum, indiferent in ce relatii am fi, gandeste-te:

1. adevarata putere e informatia

2. informatia de calitate trebuie sa fie pura, clara, sincera

3. doua minti gandesc mai mult si mai bine decat una singura

Noi doi am putea cuceri lumea, la propriu si/sau la figurat, daca am fi total SINCERI unul cu altul. Ai putea crede ca o sa ma doara unele marturisiri ale tale – cum sa ma doara daca eu le stiu deja? Le citesc in privirea ta, in felul cum ai inchis ochii si ai raspuns ‘”nu'”. Vreau sa te fac cel mai bun prieten, dar pentru asta am nevoie sa fii sincer cu mine. Sa-mi spui: „stii, atunci cand am zis ca…. , de fapt, am….'” si ‘”aveai dreptate cand…'”si „adevarul e ca in seara aia am…”. Si stii ca as fi si eu sincera cu tine, pentru ca si eu am atatea sa iti spun…

Lasă un comentariu