who would have guessed…

19 Decembrie 2008

De ce nu ti-am zis de la inceput cat de mult te iubesc? Pentru ca n-am stiut, a fost o surpriza si pentru mine sa ma trezesc intr-o noapte si sa-mi tot revina-n minte amintiri cu noi doi… Mi se derulau rapid prin fata ochilor, flash-uri de actiuni, culori, sunete,mirosuri sau doar senzatii… Si atunci am simtit ca mor fara tine, ca mor incet si dureros… De-atunci ma doare cosul pieptului, de parca s-ar fi transformat intr-o cutie mare de metal greu, o cutie goala… Si tot zdruncin cutia, sperand sa aud macar un tic-tac, dar nu e nicio urma de inima… De parca ar fi disparut cu totul, de parca-ar fi furat-o cineva…

Stii, eu chiar am crezut ca o sa fie simplu… Ca n-o sa ma afecteze prea tare, ca o sa ma bucur de libertate, ca o sa ma intreb de ce m-am complicat atat intr-o relatie cand e asa bine sa fii de capul tau… Chiar am crezut ca o sa ies cu multa lume si o sa ma sarut cu toti baietii cat de cat interesanti… Dar nu s-a intamplat deloc asa… Cine-ar fi ghicit ca o sa stau in casa rugandu-ma eu de mine sa nu mai ascult melodii sfasietoare in timp ce arunc un alt servetel la gunoi si ma intreb daca o sa-mi ajunga macar o saptamana cutia de 100 de servetele abia inceputa…

Tu ai incercat sa ma avertizezi, toata lumea a incercat sa ma avertizeze, dar stii ca eu nu ii ascult niciodata pe ceilalti… Trebuie sa traiesc ca sa cred… Si acum m-am convins… Si ma uit in oglinda la ochii mei deveniti verzi si ma intreb daca se mai poate face ceva, daca pot sa schimb ceva, daca o sa reusesc sa nu izbucnesc in plans cand o sa te sun… Daca are rost sa te sun, daca merit, daca…

Lasă un răspuns

