my vanilla scent dream

22 Decembrie 2008

M-ai strigat pe nume… Un nume pe care il uitasem…

„Unde mergem?”

„Nu stiu…”

„Nu conteaza, vino.”

Vin spre tine zambitoare… Si sunt prostuta, si eu stiu, si tu stii, dar te porti de parca nici n-ai observa… Esti asa de bland… Iar eu tremur…

„Ti-e frig?”

„Nu.”

„Atunci, de ce tremuri?”

De parca n-ai sti… Esti aproape de mine, dar te-as vrea si mai aproape… Si incerc sa nu ma mai gandesc daca ai saruta la fel de bland cum vorbesti sau la fel de hotarat precum gandesti, mi-e frica sa nu te uiti in ochii mei si sa-ti dai seama ce-mi trece prin cap. De-asta incerc cat pot sa nu ma uit la buzele tale… Dar tot imi scapa privirea cate-o fractiune de secunda, cand nu esti atent… Sau iti fixez chipul cateva secunde, apoi ma uit in lateral si decupez in minte buzele tale si le analizez…

Stiu, ar trebui sa fiu mai atenta la ce spui, dar felul in care spui imi distrage atentia… Asa de bland… Ti-as mangaia fata si ti-as zambi cu sufletul… Trebuie sa ma stapanesc sa nu te ating… Dar nu pot sa-mi controlez respiratia si roseata din obraji… Tu imi vorbesti in soapta si nu pot sa nu ma intreb daca iti face placere sa ma vezi asa… Soaptele tale imi infioara sufletul… Porii imi sunt deschisi la maxim, incercand sa captureze ceva din tine: mirosul, vorbele, privirea…

O pisica ne taie calea, iar eu imi pun o dorinta… Imi doresc ca visul meu cu miros de vanilie sa nu dispara niciodata… Ajung acasa si imi miroase pielea a vanilie… Nu mai tremur, nu mai am de ce, dar mi-e frig…

Lasă un răspuns

