first 2009 entry

1 Ianuarie 2009

Blog-ul asta e modul meu de a-mi varsa deprimarea si singuratatea, dar, de ceva vreme, nu mai am ce sa scriu aici… Nu vreau sa-mi patez coltul de amaraciune cu starea de fericire care m-a cuprins…

As putea sa scriu despre cat de prostuta am fost ca n-am acceptat invitatia la munte… Sau despre cum am tremurat la 6 dimineata in statia de ratb langa un om dragut… Sau as putea sa descriu poetic toate manifestarile dorului de doua zile… Dar nu, nu pot sa scriu despre nimic din toate astea… Sunt mult prea fericita, asa ca o sa scriu urari de Anul Nou:

„La multi ani !! Anul nou sa va aduca sanatate, fericire si belsug in casa !”

„Eu sunt mai modesta, vreau ca Anul Nou sa mi te aduca pe Tine si am tot ce-mi trebuie… :)”

Un răspuns to “first 2009 entry”

  1. done8989 Says:

    La mulţi ani şi ţie ! >:D< să fi fericită !


Lasă un răspuns

