Super…man

3 Ianuarie 2009

Mi s-au terminat bateriile de optimism si fericire… Sau, poate, am obosit sa tot zambesc… E 4 fix. Dimineata. Bineinteles ca mi s-a aprins o luminita in privire cand am vazut ca e fix („yey! inseamna ca ma iubeste” – ce tampenie!). Si bineinteles ca am pus un status pe mess pe care mi-as dori sa-l citeasca doar el… Desi, cel mai probabil, doarme. Dar, prin cine stie ce minune sau coincidenta cosmica, poate se trezeste brusc, manat de aceeasi suferinta ca a mea, si isi zice: „ia sa ma uit ce statusuri mai are singura persoana treaza din lista mea”.

Dar, cum n-a sarit sa ma intrebe ce am patit sau daca vreau o bombonica, sa-mi treaca, inseamna ca doarme… Altfel, ar fi facut iar pe eroul. Eu ma intalnesc cu un fel de Superman care nu suporta sa vada oameni tristi si nefericiti, asa ca ii suna si ii face sa rada. Pentru ca, nu-i asa?, rasul va salva omenirea… Si, din cand in cand, atunci cand vorbesc cu el, se opreste brusc si imi zice pe un ton extrem de serios: „te rog sa ma ierti putin, dar am o prietena suparata, trebuie sa stau putin de vorba cu ea”. Rad, sincer amuzata, si urmeaza intotdeauna un „iti multumesc ca ma intelegi”. Si ma simt destul de prost, pentru ca eu chiar nu inteleg nevoia lui de a inveseli pe toata lumea.

04:35 – as putea abera la nesfarsit, dar de ce sa fac asta azi cand e si maine o zi :)

de fapt, e si maine o noapte…

3 răspunsuri to “Super…man”

  1. done8989 Says:

    tocmai îţi spuneam să fi fericită :-?
    ai grijă de tine :)

  2. briza Says:

    s-a schimbat brusc urarea ta, ma intreb de ce :))
    o sa am grija sa fiu fericita din cand in cand, e bine asa? :D

  3. done8989 Says:

    e foarte bine …
    să nu uiţi :)


Lasă un răspuns

