fic-story part 1

11 Ianuarie 2009

„Eram copil si te iubeam. Te-am vazut zi de zi, opt ani de zile, intai rotunda la fata, cu breton, apoi cu parul lung si bentita alba in zilele cand aveam ora de sport…

La lucrari, colegii se intorceau spre tine sa copieze, eu ma intorceam sa te vad si inima mea sa gaseasca inspiratia ca sa bata mai tare… Am luat mereu note mici la lucrari si tu n-ai vrut sa te imprietenesti cu un codas al clasei.

Asteptam sa fie ziua ta ca sa ne servesti pe toti cu bomboane si sa te pup pe obraz. Si tu mereu erai grabita sa ajungi la colegul din spatele meu si nu aveai rabdare sa te pup si pe obrazul drept.

De intai martie, iti lasam martisorul pe banca, intr-un plic pe care scriam in fiecare an „Intai Martie calator ti-a adus un martisor cu drag de la colegul tau Marius”. Nici nu banuiesti cate zile exersam cuvintele alea, de cate ori le scriam pe ciorne, ca sa fie cat mai frumoase literele de pe plic. Dar de fiecare data literele ieseau tremurate si ma consolam cu gandul ca la anu’ o sa-mi iasa mai frumoase. Tu n-ai remarcat niciodata ca erai singura fata care primea de la mine martisorul in plic si imi multumeai de la capatul celalalt al clasei, inclinand usor capul.

De 8 martie ti-as fi cumparat o floare si ti-as fi lasat-o in banca, ca in „Liceenii”, dar noi nu eram in liceu, eram in generala…

Dupa ce am dat capacitatea, m-ai gasit langa un gard, plangand. Te-am mintit, nu plangeam pentru ca nu stiusem la mate, plangeam pentru ca stiam ca nu o sa te mai vad. Tu m-ai luat in brate, a fost cea mai fericita zi din viata mea, am pastrat ciorna de la mate pe care o aveam atunci in mana…

Dar nu plange, de ce plangi?”

Se opri din povestire si o lua in brate.

„Nu ti-am povestit ca sa plangi. Ti-am zis ca sa ma descarc si eu. Iarta-ma.”

„Tu n-ai de ce sa-ti ceri scuze, eu ar trebui sa…”

„Nu, taci.”

O pupa pe frunte.

„Important e ca esti acum langa mine si ca nu o sa te mai pierd.”

(…to be continued…)

3 răspunsuri to “fic-story part 1”

  1. tib Says:

    foarte tare… hei am fost si eu marius ..doar ca n-am plans dupa examen si nici nu am primit o imbratisare…

  2. furnicae Says:

    frumos…mi-a adus aminte de propria mea poveste si propriul meu marius. la mai multe!

  3. briza Says:

    „frumos”… hmm… asta inseamna ca n-ai apucat sa citesti si partea a 2a? :))


Lasă un răspuns

