the hour

14 Ianuarie 2009

Ce faci tu cand nu te iubesc eu? In fiecare zi vorbim, vorbim mult. In fiecare zi ma gandesc la tine, ma gandesc ca mi-e dor de tine si ca te iubesc. In fiecare zi fac asta, timp de 23 de ore. Dar in fiecare zi am o ora de indoiala: poate se intampla totul prea repede, poate nu se intampla destul de repede, poate mi se pare, poate doar vreau sa mi se para…

Ce faci tu in ora aia cat nu te iubesc, cat nu ma gandesc la tine cu drag si nu te doresc aproape? Se schimba ceva la tine in ora aia? Ti se diminueaza scanteia din ochi? Esti mai palid, ma trist, mai nefericit? Esti acelasi tu pe care il iubesc in celelalte 23 de ore?

Asta ma intreb zi de zi. Ma uit la ecranul telefonului, sa vad daca a trecut ora in care nu te iubesc si tu esti acolo, intr-o poza mica, te uiti la mine cu o privire usor plictisita, de parca ai spune: „Gata? Ti-a trecut nebunia pe ziua de azi? Stii prea bine ca n-ai cum sa nu ma iubesti.”

Eu bineinteles ca ma enervez si dau drumul la calculator. Pe desktop te vad in aceeasi poza, doar ca ceva mai mare si in ea pari sa-mi zambesti tainic. Un zambet discret, care ma aduce inapoi cu capul in nori si ma face sa-ti dau mesaj: „Ce face ingerasul meu?”

E fix, te iubesc.

Lasă un răspuns

