don’t ignore the signs

29 Ianuarie 2009

Eu vs. reprezentantii zodiacului

BERBEC -cu berbecii e un joc de noroc: uneori ma inteleg, alteori nu; e o loterie: oare azi o sa castig vreun premiu, sau doar o strangere de mana, de consolare? incertitudine, risc, cel mai probabil o cearta la final si orgolii prea solide pentru orice minora incercare de impacare

TAUR -eu si taurii suntem, clar, de pe aceeasi planeta, doar ca ei sunt mai trecuti prin viata si mai putin dornici de joaca, mult mai pragmatici; activitatea lor preferata este de a iti vorbi cat mai aiurea si a te face sa te simti cel  mai prost pentru ca nu te ridici la nivelul aberatiilor lor; pas!

GEMENI -si premiul pentru „best kisser” ii revine… unui geaman! dinamici si plini de imaginatie, sunt cei mai minunati, dar a se consuma numai in doze mici, pot deveni extrem de obositori, mai ales pentru o persoana cu aspiratii inalte; sunt destul de superficiali si, nu in ultimul rand, colectionari de inimi frante; bring’em on!

RAC -niste copii mari si frumosi (sufleteste si trupeste), racii ar vrea sa faca pe toata lumea sa zambeasca, sa uite de griji; cu o delicatete si blandete de cele mai multe ori prost canalizate, sunt exemplul viu ca intentia conteaza; pe mine ma fac sa zambesc si sa plang in acelasi timp

LEU -despre lei, numai de bine, ca altfel… deasupra usii lor ar trebui sa scrie mare: „intra cine vrea, iese cine poate”; sunt regi in cautare de regina si nu se multumesc cu jumatati de masura, nici nu sunt dispusi sa astepte prea mult, asa ca…

FECIOARA -n-as vrea sa jignesc nicio fecioara ajunsa intamplator (sau nu) pe aceasta pagina, dar: lasa-ma in pace! eu nu invat din greseli si nu te voi refuza vreodata, chiar daca stiu ca nu vom trece niciodata peste mentalitatile noastre diferite, asa ca fii tu mai intelept si lasa-ma!

BALANTA -ah, balantele… dragoste la prima (s)clipire; daca treci peste complexele lor de superioritate, o sa descoperi un suflet cald si sensibil; nevoia lor de atentie si de apreciere este legendara, iar pentru toate astea te vor rasplati cu faptul ca iti raman aproape, iti ofera nepretuitul dar al companiei lor

SCORPION -atentie, pericol! nu este bine sa calci un scorpion pe coada, totusi, eu nu ma pot abtine, ma amuza rabufnirile frustrarilor pe care le acumuleaza si care se tot acumuleaza cu fiecare hohot de ras al meu; probabil pentru o persoana serioasa scorpionii ar fi un partener minunat, nu stiu, eu nu sunt o astfel de persoana

SAGETATOR -„o aventura, urca in masina si hai sa dam o tura”: versul asta cred ca a fost scris de un sagetator; ei sunt vesnic disponibili si neimplicati in nicio relatie, asta pentru ca nu le place sa fie legati de ceva sau de cineva, prefera sa zburde liberi pe campii, vanand pasarele cu arcul; nu stiu daca e nevoie sa precizez ca au o tinta buna

CAPRICORN -de capricorni nu prea stiu ce sa scriu, nu-mi aduc aminte sa fi cunoscut de aproape vreun reprezentant al acestei zodii, dar nu e timpul pierdut: capricorni din toate colturile lumii, ce mai asteptati?

VARSATOR -cu varsatorii mi-am invatat lectia si stau la distanta de ei; niste oameni minunati, nimic de zis, dar suficient de… aerieni cat sa ma faca sa ma rup total de aceasta lume, ceea ce s-a dovedit extrem de nefast pentru mine, asa ca va trebui sa zic „I’ll never date an Aquarius again”; dar, stii cum e: never say never again!

PESTI -„save the best for last”: cei din urma din horoscop, dar categoric nu cei de pe urma pe lista preferintelor mele; pestii au de toate: sarm, sensibilitate, inteligenta, principii, calm, bunatate, „jocuri de culise”, imprevizibilitate… sa continui sa-i laud?

Tu ce zodie esti?

12 răspunsuri to “don’t ignore the signs”

  1. done8989 Says:

    eu sunt leu, dar nu cu mine vorbeai … în schimb sunt cam singurul care comentează pe aici

  2. briza Says:

    wow, ti-ai dat si tu seama… :))

  3. tib Says:

    NOT ANYMORE :))) desi nu cred in horoscop. o singura intrebare. cum se poate ca toti cei care snt nascuti in aceasi zodie TOTI DAR EFECTIV TOTI sa pateasca sau sa treaca prin aceleasi lucruri/stari. mai zice NETTI SANDU din cand in cand …hei o sa primiti o promovare sau o prima la locul de munca…dar daca sunt in clasa a6a si nu lucrez? dar stai copiii de clasa a6a nu se uita la NEtti deci e ok:D get my point

  4. briza Says:

    nici eu nu cred in horoscop, dar aici era vorba de caracteristicile zodiilor, ceea ce e cu totul altceva;
    n-ai zis ce zodie esti, deci, va trebui sa-mi pun la incercare cunostintele astrologice si sa incerc sa ghicesc. hmm… rac?

  5. grapefruits Says:

    Eu sunt varsator, bine, sunt fata. Ideea e ca intr-o relatie, cam toti varsatorii, indiferent de gen, sunt la fel. Cu greu sa pot atasa de o persoana…

  6. tib Says:

    damn…ma sperii..chiar sunt rac…ahh da ..ai dreptate… stiu ca exista asemanari in comportamentul celor aflati in aceasi zodie …uhm

  7. briza Says:

    am I good or am I good? :->

  8. J.D. Says:

    Bine, ia uimeste-ma si pe mine cu talentele tale :))

    Incapatanat dar nu destul de mult cat sa nu cedez cand n-am dreptate.

    Aerian si visator dar suficient de cinic si realist.

    O viata pentru o idee si o idee pentru o viata, dar prea multe idei si prea putine vieti. Si totusi … trebuie sa le incercam pe toate.

    Nu ma deranjeaza rutina si ocazional monotonia, dar chestiile spontane (mai ales initiate de mine :P ) sunt mereu geniale :D

    Nu stiu nimic desi imi place sa cunosc cat mai multe.

    Ce zodie sunt? (nu, nu sunt balanta)

  9. briza Says:

    bine, bine, nu stiu nimic…
    sunt cam in ceata
    pentru ca ma gandisem la balanta… ;))

    ca sa-mi iau eu o piatra de pe inima: nu esti semn de pamant, nu? :-ss

  10. J.D. Says:

    Sunt chiar semn de pamant cu ascendent in apa (destul de puternic) :) dar unul mai … „aparte”, nu ca semn ci ca evolutie (desi pastrez suficiente ‘generalitati’ ale zodiei).

    Si da, stiu ca te-ai gandit la balanta din cauza formularii mele :))

  11. briza Says:

    OMG, I am good :->

  12. J.D. Says:

    O daaaaaaaaaaaaaaaaa :))


Lasă un răspuns

