law of attraction

29 Ianuarie 2009

De ce ma gaseste lumea pe Google numai dupa expresii siropoase de genul „mi-am deschis sufletul in fata ta, te-am iertat” sau „imi e dor de tine, as vrea sa te vad”?

Alti bloggeri se amuza vazand ca ajung pe paginile lor oameni care cauta tot felul de cuvinte… rusinoase, iar pe mine ma apuca tristetea vazand statisticile mele de cautari…

E trist ca atata lume cauta ceva legat de expresii atat de triste si cel mai trist e ca ajung pe pagina mea.

lol (in loc de „amin”)

4 răspunsuri to “law of attraction”

  1. tib Says:

    draga briza. te anunt ca abia acum am aflat de existenta acestui blog si esti naspa ca u citesti pe al meu si nu mi-ai zis de blogul tau. asa. in leg cu mica ta problema…am spus asta si lui hellostupid. depinde cine vrei sa te citeasca:) daca vrei sa te citeasca aia care cauta „cuvinte rusioase” atunci scrie „cuvinte rusinoase” si rusineaza-i pe toti prin cuvinte:). eu am un post cu sex cu o negresa… practic o gluma destul de lame dar cred ca 500 de vizionari de acolo le am doar pt ca apare cuvantul sex in apropirea cuvantului negresa:) nu ma mandresc cu asta…so btw i`ll be watching

  2. briza Says:

    thanks, Tib, am vazut ca ai postat link-ul pe blog-ul tau :)

  3. briza Says:

    multumesc! plecaciuni ^:)^
    de un an jumate imi doresc sa vad documentarul asta si nu stiam de unde sa-l iau…


Lasă un răspuns

