waiting… (been there, done that already?)

2 Februarie 2009

Vreau sa scriu ceva, dar n-am ce… Nu pot sa scriu ceva trist, pentru ca n-am motive sa fiu trista (inca); nu pot nici sa scriu ceva optimist, pentru ca stiu ca ma asteapta ceva nasol, nu pot nici sa scriu ceva pesimist, ca atunci as cadea in depresie inainte sa se intample faza nasoala propriu-zisa si dupa aceea n-as dormi noaptea gandindu-ma ca, poate, eu am atras nenorocirea prin gandirea mea negativa.

Asa ca habar n-am ce sa scriu… Poate ar trebui sa citesc ceva, nu sa scriu, dar cine poate sa stea linistit  sa citeasca stiind ca se apropie dezastrul si ca n-are cum sa-l evite?

Incep sa se adune norii si se anunta ploi… Inca nu te doare nimic, iti simti tot trupul amortit, in asteptare… Toata viata ta e pusa pe hold; desi orele trec, tu ramai in aceeasi stare atemporala de incordare si nervozitate… De ce nu trece mai repede timpul? Sa vina odata ziua de maine, sa se termine tot… Starea asta e mai nasoala decat vestea propriu-zisa… Asta e iadul: stii ca o sa ti se intample ceva nasol si esti condamnat sa traiesti la infinit ziua de dinainte, fara sa poti sa intervii in vreun fel si fara sa poti sa te pregatesti in vreun fel.

Poate n-o sa fie atat de rau (incercare de a ma linisti… esuata, dupa cum se va vedea ulterior), n-ar fi prima data cand ma agit si ma intristez si se dovedeste ca a fost pentru o chestie minora, dar, de data asta, nu prea vad cum ar putea fi ceva minor. Cand cineva zice: „trebuie sa-ti spun ceva si nu o sa fie prea placut”, sunt sanse minime sa-ti spuna ca a pierdut capacul de la stiloul pe care i l-ai daruit sau ca s-a dus vopseaua de pe banca pe care ati stat ultima oara, asa ca…

Tre’ sa salut o veche prietena care s-a intors in viata mea: Buna, Depresie, si mie imi pare bine sa te revad…

Hey, partea buna a lucrurilor este ca o sa am ce sa scriu in acest blog deprima(n)t…

Lasă un răspuns

