let me be!

3 Februarie 2009

Da, stiu, sunt un copil visator care refuza sa invete din trecut si continua sa aiba incredere in cei din jur si sa se bucure cu un zambet pana la urechi…

Da, stiu ca o sa ma ard iar, mai rau ca pana acum, si ca o sa ma tavalesc in chinuri si o sa dau vina, pe rand, pe toata lumea, inclusiv pe mine…

Toate astea le stiu si eu, nu numai tu… Si eu mai stiu ca ochii de deasupra zambetului tau fortat prevad o suferinta mare, sub duiosia cu care ma privesti mereu si-mi spui ca sunt copil…

Dar lasa-ma sa zambesc si sa alerg prin iarba, chiar daca am cazut de atatea ori si m-am lovit de pietre… Alearga cu mine sau doar priveste-ma, bucura-te cu si pentru mine, bandajeaza-ma cand ma lovesc sau lasa-ma sa plang, dar lasa-ma sa fiu copilul care sunt…

Lasă un răspuns

