my cake…

13 Februarie 2009

De cateva zile m-a cuprins o stare de apatie, de nepasare, complacere in lipsa de utilitate si de sens a existentei… Cineva a sugerat ca ar fi din cauza vremii si i-am dat dreptate doar ca sa evit o eventuala incercare de disecare a problemei mele… Dar de ce o numesc „problema”? N-ar trebui sa o numesc „fericire”, „dar divin”, „salvare”? Sa fii multumit de viata ta, sa nu cauti si sa nu-ti doresti nimic din exteriorul tau, sa traiesti in tihna si nemiscare ar trebui sa fie considerata o adevarata binecuvantare… Sa nu te mai afecteze ce spun altii, ce fac altii, ce gandesc altii…

Si, totusi,  nu ma bucura toate astea pentru ca eu nu sunt asa… Mie imi pasa, pe mine ma afecteaza toate astea… Ma simt ca atunci cand de ziua mea am primit cel mai frumos tort, dar cel mai lipsit de gust… Era un tort de bezele… N-am putut sa mananc nici macar o felie intreaga… Dupa fiecare lingurita, stateam si ma gandeam: „nu conteaza ca nu e gustos, ar trebui sa-l mananc pentru ca e tortul meu, cadoul meu…”

Lipsita de emotii, asta a fost viata mea din ultimele zile… Si am manca-o lingurita cu lingurita, fara sa schitez niciun gest de neplacere. Am terminat felia, nu stiu daca maine voi incepe alta…

3 răspunsuri to “my cake…”

  1. done8989 Says:

    bezele :X

  2. briza Says:

    :)) eu nu sunt mare fana a bezelelor. ai mancat vreodata tort de bezele?

  3. done8989 Says:

    posibil, nu mai ştiu
    e o prăjitură care are crustă de bezea şi îmi place mult


Lasă un răspuns

