cronica unei zile de 14 februarie

16 Februarie 2009

Rosu… Culoarea dragostei, a pasiunii, culoarea sangelui, a furiei… Culoarea mea… Asa ca ma imbrac in rosu, sa ma asortez cu obrajii imbujorati de asteptare. Imi iau cel mai stralucitor zambet pe care il gasesc, la set cu sclipirea entuziasta din ochi… Fundite, dantele, volane… le comprim pe toate intr-o singura pulverizare parfumata, aplicata strategic… Nu uit nimic, niciun fir rebel, niciun milimetru aspru de piele sau de voce… Te astept sa vii, sa fii rama tabloului perfect pe care ti l-am pregatit… E ziua noastra, iubitul meu, la multi ani noua!…

* * *

(articol inspirat dintr-o discutie reala pe mess)

M: buna, mersi pentru mesaj, eram in expirat atunci. voi ce-ati facut la mc? v-ati si plimbat dupa? ;;)
E: noi n-am sarbatorit Valentine’s :(
M: eh, lasa, ca parca ziceai ca nici nu tii la sarbatoarea asta ;))
E: da, dar incepuse toata lumea sa intrebe, sa zica de planuri, si m-a cuprins si pe mine „febra sarbatorii”. plus ca am fost cu un prieten la cumparaturi pentru iubita lui si…
M: si ai cumparat si tu ceva, nu?
E: da
M: ce? :D
E: nu se zice, secret, nici el nu stie ce i-am luat :))
M: eh, na, cum asa?
E: pai, nu i-am mai dat
M: de ce nu i-ai dat? s-ar fi simtit prost, ca el n-a avut nimic
E: stiu, tocmai d-asta
M: of, of >:D:D<
E: da’ sa vezi faza „misto”. ne uitam la un film si a fost o replica: „what’s the plan for V day?” si il intreb si eu acelasi lucru, ca deja eram frustrata. si a zis ceva de genu’: „da, stiu ca vine Valentine’s Day, nu prea imi place mie sarbatoarea asta, but I’ll think of something to do, mai am timp pana luni”. si atunci i-am zis scurt: „Valentine’s Day e azi :| ”
M: =)) tare =))
E: da, nu-i asa? :(( si dupa aia a zis ca e mare bou (n-am comentat nimic ;)) ) si ca facem ce vreau eu, asa ca a ramas sa mergem la biliard. lui ii era foame si a zis ca intai vrea sa manance la mc; ca sa nu faca nota discordanta cu aranjata si parfumata de mine, s-a dus sa faca un dus; eu, cum n-aveam stare, am zis ca merg pe jos la mc, ca am ajunge cam in acelasi timp (iti dai seama ca, de fapt, voiam sa-i las timp sa-mi ia si mie o floare, ceva ;) )
M: aa :)) tare :p
E: asa… si ajung eu aproape de mc… suna telefonu’, imi zic: „uite ca a ajuns deja”, raspund… cica: „ce faci, mai ai mult, ca acum am iesit din baie, imi usuc paru’ si vin” :|
M: ;))
E: n-am mai zis nimic… si asa am stat eu si l-am asteptat la mc 45 de minute singura la masa de Valentine’s Day… si in juru’ meu erau numai cupluri, 80% din fete cu trandafiri in mana, se uitau la mine de parca eram cel mai batut de soarta om… pai, normal, cine se duce singur la mc de Valentine’s? :|
M: eh, na, mai sunt d-astia
E: mda, si, in sfarsit, apare… mana goala… ma uitam la el ca un catel, puppy eyes: :o3 tot speram sa scoata de undeva vreo scobitoare, cadou, nimic… nada
M: rien ;))
E: dupa aia, mergem la biliard, nu erau mese
M: pai, la ora aia ;))
E: unde zisesem eu, sigur erau mese, dar el a vrut la Unirii; dupa asta, m-a tarat in vreo 3 cluburi, toate full, cica: „ce facem, ramanem?” la care eu ii raspuns: ” :-l tu ce crezi? :-w ”
M: trebuia sa-i zici ca da =))
E: in cele din urma am gasit un club gol si ne-am asezat fericiti la o masa
M: aoleo, gol sambata seara? de ce? era super scump? :-s
E: nu, doar ca nu e prea cunoscut
M: si v-ati :*?
E: si au venit niste tipi dubiosi si s-au asezat fix la masa de langa noi; se tot fataiau pe acolo, era sa ne darame masa, au darmat doar sticla cu bere
M: pe el? :O
E: nu, pe masa
M: pai, aia chiar asa nesimtiti erau?
E: erau beti
M: si nu era niciun bodyguard pe acolo?
E: nu voia scandal, ca, altfel, se lua de ei, iti dai seama
M: da, unu’ singur contra a cati erau aia, plus ca erai si tu acolo, nu era o idee buna
E: da, asa ca am luat un taxi si am plecat acasa
M: lasa, ca o sa tineti minte seara asta
E: da, the worst Valentine’s Day ever… ah, stai, anul trecut a fost si mai naspa =))

9 răspunsuri to “cronica unei zile de 14 februarie”

  1. tib Says:

    am mai auzit de cinele romantice de la mc… cica vine ronald la fiecare masa si pune o lumanarica in forma de hamburger… si tu ceri vin rosu ca deh..si el iti ofera ruby bubble…tare nu pot sa cred ca am ratat asta!

  2. briza Says:

    ruby bubble 8-> de cirese :x

  3. done8989 Says:

    mie nu îmi place la mc … şi nici valentine’s day

  4. briza Says:

    da, nu sunt prea multi baieti carora sa le placa ziua asta…
    cat despre mc… nu-ti plac fast food-urile, in general?

  5. done8989 Says:

    ba da .. dar nu mc. Shaorma House ! :D

    Bănuiesc că ştii povestea cu „iubiţi-vă în fiecare zi, nu e nevoie de o zi anume în care să vă prefaceţi că vă iubiţi mai mult” [asta o zisei de la mine, dar pricepi unde vreau să ajung :)]

  6. briza Says:

    nu neaparat sa ne prefacem ca ne iubim mai mult, ci sa ne manifestam iubirea la potential maxim (si asta tot de la mine am zis-o :) )
    la fel poti sa spui si ca nu ai nevoie de o zi in care sa fii mai bun cu cei din jur, totusi, exista Craciunul…
    idem zile de nastere: atunci se comprima atentia si dragul tuturor persoanelor fata de tine si nimanui nu-i trece prin cap sa nu sarbatoreasca pentru ca iti arata in fiecare zi cat esti de important/a si cat insemni pentru ei…

  7. tib Says:

    n”u neaparat sa ne prefacem ca ne iubim mai mult, ci sa ne manifestam iubirea la potential maxim (si asta tot de la mine am zis-o :) )
    la fel poti sa spui si ca nu ai nevoie de o zi in care sa fii mai bun cu cei din jur, totusi, exista Craciunul…
    idem zile de nastere: atunci se comprima atentia si dragul tuturor persoanelor fata de tine si nimanui nu-i trece prin cap sa nu sarbatoreasca pentru ca iti arata in fiecare zi cat esti de important/a si cat insemni pentru ei…”

    Aproaaaape ce as fi zis si eu!!!! :D nu e vb d potential maxim ca teoretic iubirea nu se masoara in nimic… dar sunt multi care zic ca vezi doamne dc valentines day ca doar ne iubim in fiecare zi… ideea acelei zile nu e sa iubesti ci sa sarbatoresti ca iubesti…thats all ..sa dai niste bani pe niste chestii si sa faci niste fete fericite…goodluck with that

  8. done8989 Says:

    iubirea e ceva pur .. nu are rost să o strici cu o chestie de genul ăsta. Pot sărbători că iubesc în fiecare zii şi la fel şi cu cadourile. Am priceput ce vreţi voi să spuneţi, dar majoritatea nu văd aşa ziua asta … Adică „would you be my Valentine ?” nu cred că intră în socoteală voastră faţă de restu.

    Crăciunul nu e diferit faţă de alte zile la mine, iar zilele de naştere … da, prefer să nu fiu supărat de ziua mea, eu îmi fac datoria şi încerc să nu supăr pe nimeni indiferent de zi .. cu mici scăpări. Când ştiu că e ziua cuiva mă gândesc că nu trebuie să am „scăpări” faţă de persoana respectivă.

    Iubirea nu se poate măsura .. Da, dar nu o simţi tot timpul la fel …


  9. […] (pseudo)sarbatori (vezi comentariile de la post-ul de anul trecut despre Valentine’s, adica aici), ca nu e nevoie de o zi anume pentru a arata ca iubesti, dar eu zic ca in astfel de zile nu ne […]


Lasă un răspuns

