22.02.2009

24 Februarie 2009

green prison

Ma simt… Cine mai stie cum ma simt? E sfarsit de februarie, afara e zapada, inauntru e o liniste disperata… Vreau zgomot, vreau vijelie, nu mai suport linistea si tihna care au pus stapanire pe tot… Vreau sa tip, vreau sa dau din picioare, sa simt ca sunt inca vie… Alive and kicking…
Si tu unde-ai plecat, tocmai acum? Te-ai intors ca sa pleci? Atunci, de ce te-ai mai intors? Doar ca sa-mi aduci aminte ce singura sunt? Esti o personificare a singuratatii mele? Esti golul meu interior care nu mai incapea in mine si a prins viata si s-a intrupat?
Si m-ai lasat singura, copil nerecunoscator… Mi-e frica… Stiu ca linistea e mesagerul furtunii ce se apropie, e solul ce vesteste intotdeauna razboiul… Mi-e frica… Sunt singura intr-un castel subred si nu mai am munitii de lacrimi, le-am terminat la ultima batalie ce m-a lasat abia respirand; mi-e frica, de data asta nu cred ca as mai supravietui…
Vino si intemniteaza-ma iar in bratele tale, hraneste-ma o data pe zi cu paine veche si deschide geamul cand ploua sau cand ninge, sa-mi astampar setea. Nu-mi asculta plansetele, nu-mi da mai mult, chiar daca ti-as cere asta vreodata, mi-e bine asa, cu strictul necesar; daca mi-ai da mai mult, as avea mai mult de pierdut si pierderea m-ar omori. Lasa, mi-e bine asa…

[15.03.2009 edit – am gasit poza asta pe un site si nu m-am putut abtine sa nu o postez aici – e o inchisoare verde :) ]

3 răspunsuri to “22.02.2009”

  1. eulliric Says:

    he he.. o sa supravietuiesti oricum, pt ca omul are instincte de conservare. si stii ce? de ce nu te hranesti tu singura, de ce nu infrupti din tot ce-i mai bun, de ce vrei painea aia veche? iesi si distraza-te, intr-un club pe placul inimii tale, simte-te bine,danseaza pana la epuizare, flirteaza cu cine vrei,dar doar o seara, poate sa te duca si acasa, pe jos, pe strazi aproape pustii in liniste, dar nu-i da nr de telefon. si maine seara fa la fel. o sa te simti mai bine, crede-ma :”>. si-ti potolesti si setea de zgomot si de tipat si de miscare si de viata:D
    „heeey… come out and play” ;)

  2. briza Says:

    „Heeey ! Come out and play

    By the time you hear the siren
    It’s already too late
    One goes to the morgue and the other to jail
    One guy’s wasted and the other’s a waste
    It goes down the same as the thousand before
    No one’s getting smarter
    No one’s learning the score
    Your never ending spree of death and violence and hate
    Is gonna tie your own rope
    tie your own rope
    tie your own… Heee !!! ”

    nu e chiar asa simplu… o sa-ti spun face2face :)


  3. unii vor liniste altii furtuna:D

    @ eulliric…:)) o conceptie interesanta asupra fericirii…da nu se gandeste si la saracu baiat :P


Lasă un răspuns

