Ray

1 Martie 2009

zambila

„Cu ochii in ceata traiam absent,
Treceam prin viata indiferent,
Orice placere ma plictisea,
N-aveam putere sa simt ceva…”

Un parfum delicat, totusi, jucaus… Un soare puternic, dar bland… Un zambet larg, insa dragut… Tu…
A venit primavara… A adus cu ea traditionalele campii inflorite si pasari ciripitoare, dar a adus si ceva nou: o raza de soare, prea plina de ea, ce s-a picurat din inaltul cerului de parca ar fi fost o simpla boaba de roua… Mandria a produs inca o cadere din inalt…
Intamplator (sau nu), raza de soare a ajuns la mine, „un fulger, un inger, un superstar”, mi s-a incurcat in par, de unde am reusit cu greu sa o descurc ca apoi sa mi-o prind la mana, bratara.

„De acum inteleg ce-i cu mine,
Viata mea o traiesc doar prin tine;
Sunt mai bun, sunt al tau, sunt cu tine,
Viata mea o traiesc doar cu tine.”

2 răspunsuri to “Ray”

  1. gherasim27andrei Says:

    frumoasa poezia…Felicitari!

    poate treci si pe la mine…schimb de pareri.

  2. briza Says:

    neprofesionist spam-ul… totusi, promitator… mai incearca ;))


Lasă un răspuns

