you asked…

7 Martie 2009

Sa iti spun ceva? Ce vrei sa stii? Ce te intereseaza in legatura cu mine si cu lumea mea contorsionata de vise, strangulata de trecerea nemiloasa a zilelor? Vrei sa stii tu ce nu stiu nici eu? Eu nu mai stiu cine sunt sau ce vreau… Pana nu demult ma inchisesem intre patru pereti si declarasem hotarat: „asta sunt eu”, acum peretii au inceput sa cada, rand pe rand… Si am ramas mirata de cate camere secrete am descoperit in apartamentul pe care il credeam garsoniera…

Lasă un răspuns

