perfume

8 Martie 2009

Urasc parfumul tau… Mi se lipeste de piele si haine, ma face sa ma simt murdara, murdara de tine… Asta ma face sa ma gandesc ca, poate, te urasc si pe tine…
Mi-am dorit sa pleci… Te-am intrebat sec: „Nu-i asa ca o sa pleci?” si mi-ai raspuns calm: „Da, asa e” si atunci te-am urat si mai tare. Si am simtit cum imi incoltesc in suflet seminte de maracini, cum imi pocnesc arterele prin care se plimba agale ramurele spinoase… Sa pleci? De ce ai vrea sa pleci?
Trandafirul de la tine a ramas pe masa mult timp… Voiam sa-l pun in vaza cu floarea in jos, sa se vada mai bine spinii… In cele din urma mi s-a facut mila de floarea nevinovata care se ofilea cu fiecare minut… Oricum, n-o sa tina mult… „Trandafirul sau relatia?” aud o voce…
Dau drumul la apa si imi aprind o tigara, asteptand sa se umple cada… Trebuie sa fac sa dispara mirosul tau… De parca odata cu el ai disparea si tu…
Ma intorc dupa baie si miroase camera a tine, peretii, aerul… Gandurile mele au parfumul tau, ma invaluie din nou si nu ma lasa sa ma gandesc decat la tine… Si incep sa uit ca am cunoscut pe altcineva…

9 răspunsuri to “perfume”

  1. done8989 Says:

    hey .. îl agăţi de ceva cu floare în jos, nu îl pui în vază aşa că se turteşte şi e păcat de el. Dacă îl agăţi cum spusei eu o să poţi să îl păstrezi amintire. Îţi plac amintirile ?

  2. briza Says:

    daca imi plac amintirile? DA… eu traiesc din vise si amintiri…
    da, e cam turtit, bietul trandafir, dar de pastrat tot il pastrez… il pun la colectie :))

  3. Alex`andra Says:

    prea s`a impregnat si acolo va ramane o buna bucata de vreme de acum incolo :P

  4. briza Says:

    da :( azi ma uitam la un film (emisiune, whatever) si am intors o perna si… poc! m-a izbit parfumul, era inca acolo :-<
    tu ce faci? te simti mai bine?

  5. saychese Says:

    un adevarat jurnal :D :D …imi place blogul tau :D …..interesant:D …

  6. briza Says:

    mersi :)
    pai, chiar asta si e: jurnalul meu :->

  7. saychese Says:

    interesant…chiar foarte interesant…nu am mai vazut pana acumn un blog de tipul asta…imi place originalitatea :D …..

  8. Alex`andra Says:

    parfumul ala e si`n pereti, si`n tine. se contopeste cu al tau si ,paaac, o perioada nedeterminata sunteti un in treg :D
    [ eu inca beau lapte, ceaiuri, magarii d`astea, iar maine, la prima ora, ma duc la farmacie sa ma indop cu medicamente :( ]
    pana la urma, cum a fost weekendul :> ?

  9. briza Says:

    cum sa fie week-end-ul meu? a fost mai groaznic decat m-am asteptat…
    si inca nu s-a terminat… mai urmeaza o discutie dura :-<


Lasă un răspuns

