good old Robbie

13 Martie 2009

Ganduri + Robbie Williams = combinatia „fatala”; da, de ceva vreme il ascult excesiv (daca m-ai mai citit pana acum, probabil ti-ai dat seama si de ce);
Dupa cum ziceam: ganduri… multe… Nimic nu ma poate linisti, cel mult, ma poate face sa nu ma mai gandesc la ce ma framanta, dar asta doar pentru cateva minute, ore (maxim), pe urma revine totul la normal: redevin agitata si semi-nervoasa (asta pentru ca incerc sa ma controlez si sa elimin energia negativa prin… cantat – e o terapie buna, o recomand).
Discutiile ma enerveaza, in cel mai bun caz… Asta atunci cand nu ma indispun, de-a dreptul, caz in care mimez sociabilitatea; cateodata chiar imi iese, am inceput sa ma pricep la asta… Singurul lucru pe care n-am reusit niciodata sa il mimez a fost fericirea, mi se citeste in ochi ca nu sunt multumita. Sau, poate, asa or fi ochii mei, or avea culoarea nefericirii…

(alt blog-post terminat brusc si prematur, explicatia e simpla: mi-au venit alte idei… ) :)

2 răspunsuri to “good old Robbie”

  1. bubble Says:

    sa-ti recomand o mel : Pretty woman :)ideala pentru terapia de ce incita la ..zambet :)

  2. briza Says:

    da… si daca iti e dedicata de un baiat frumos, e terapie prin fluturi in stomac :)
    multumesc pt recomandare…


Lasă un răspuns

