catharsis

18 Martie 2009

Mai nou, nu imi e suficient doar blog-ul asta, m-am inscris si pe un forum unde, alegandu-mi cuvintele cu grija, imi expun trista poveste de viata… E mai dificil cu oamenii care imi tot spun sa schimb ceva… Azi, de exemplu, am primit un „te asteptam cu noutati”. Hmm… Ce noutati? Eu nu vreau sa am noutati… Vreau sa povestesc de o mie de ori aceeasi chestie… Fata in fata, la telefon, pe mail, pe mess, pe blog, in comentarii pe alte bloguri, pe forumul asta, poate si pe alt forum… De ce?

13 răspunsuri to “catharsis”

  1. briza Says:

    PS: de data asta chiar nu e (numai) vina mea ca am scris asa putin :-s

  2. Alin Iventa Says:

    Si genul asta de „purificare” poate fi privit ca un pas inainte. Totusi, cred ca prin a povesti „de o mie de ori aceeasi chestie” dureroasa, trista, apasatoare, sfasietoare fata in fata, la telefon, pe mail, pe blog, pe mess, pe forumuri te expune in fata unui risc de care, consider eu, nu ai momentan nevoie.

    Esti vulnerabila acum, in astfel de momente, iar lumea – in general – da dovada de rautate si actioneaza in consecinta. Si cred ca nu vrei sa te izbesti de astfel de ziduri.

    Curata-te, dezleaga-te, elibereaza-te, purifica-te TU cu si prin tine insati. Ascultandu-ti gandurile si actionand in directia unei schimbari constiente. E nevoie, pentru inceput, sa accepti ca s-a produs CEVA in viata ta neasteptat, nedorit, negandit, nesimtit (ma-ntelegi, stiu sigur) pana acum ceva vreme (nu stiu de cand te-ai despartit de prieten). Cunosc goliciunea, durerea si zbaterile unor zile in care doar asta traiesti, doar amintiri iti vin in minte, doar sentimente pline care te cuprind.

    Si daca tot te duci inspre cineva (persoane), du-te catre familie, prietenii apropiati si amicii cu care bei o bere din cand in cand. Ei te cunosc cel mai bine si ei sunt in masura sa te sprijine.
    Nu bloggerii, nu forumurile, nu messurile etc.

  3. briza Says:

    wow, Alin, comentariul tau e muuult mai lung decat blogpost-ul meu. nu pot decat sa iti multumesc pentru grija si pentru sfaturi :)

  4. Alin Iventa Says:

    Briza (desi mi-ar face placere sa-ti stiu numele tau, nu cel de „scena” :P), grija pe care o manifest vine intocmai din faptul ca am fost in locul tau, am gandit ce gandesti tu acum si am trait toate pe care le simti, le vezi si le gandesti in fiecare zi.

    Prefer sa cred ca ofer o viziune clara. Nicidecum un sfat, intrucat nu ma consider persoana potrivita pentru a face asa ceva. Pe mine nu m-au ajutat orele petrecute in fata calculatorului, vorbind in virtutea virtualului cu diversi necunoscuti anonimi (imi intelegi aluzia si ironia, desigur :) ), ci faptul ca mama m-a ascultat cum plang vreo 20 de minute, pentru ca asta i-am cerut, de asta aveam nevoie si asta mi-a oferit, sau faptul ca prietenii (cei putini, imputinati dupa despartire :P) m-au scos la bere si la comedii, nu la discutii despre „ce s-a intamplat? de ce s-a intamplat?”, sau faptul ca ma duceam sa cunosc lume noua (fie la teatru, fie la agatat, fie printr-o plimbare in parc).

  5. Alex`andra Says:

    un prim pas e blogul ;) mai incolo…mai vedem :D exprima`te, descatuseaza`te ;)
    [vorba lui Alin..”briza” de la ce vine ? ]

  6. briza Says:

    ma simt ca o vedeta intrebata de unde i-a venit ideea pentru numele de scena :))
    ‘salubrizare – salut briza’, e o incercare de joc de cuvinte ;))

  7. Alin Iventa Says:

    Eu am intrebat, subtil ce-i drept, care iti e numele adevarat, nicidecum de unde ti-a venit ideea pentru numele de scena :P. Jocul de cuvinte e evident, cel putin din punctul meu de vedere, si prima oara cand l-am vazut m-am gandit ca-ti place foarte mult limba franceza :P

  8. briza Says:

    ah, nu, nu-mi place deloc limba franceza :-s

  9. Alin Iventa Says:

    Esti ironica, si se simte asta :P

  10. briza Says:

    nu, chiar nu-mi place :))

  11. done8989 Says:

    de când nu am mai intrat pe blogul tău se pare că au venit alţi oameni cu chef de taină şi foarte curioşi ;))

  12. briza Says:

    daca tu m-ai uitat… :(

  13. done8989 Says:

    Nu te-am uitat. Dacă încă te am în blogroll înseamnă că te citesc :) Mai rar poate, dar mai trec pe aici.


Lasă un răspuns

