smile for me…

18 Martie 2009

Tot circula pe net cele „13 randuri de viata” ale lui Garcia Marquez, iar unul dintre ele suna cam asa: „Zambeste, nu stii niciodata cine se poate indragosti de zambetul tau”.
Mi-am adus aminte de asta azi cand, bosumflata fiind, aproape ca m-am ciocnit de o persoana draga mie. Si-am facut ochii mari: „De ce tocmai azi, cand sunt asa plouata – la propriu si la figurat?”… Dupa aceea am mai reflectat putin si mi-am dat seama ca eu nu prea sunt niciodata zambitoare cand merg pe strada, mai ales atunci cand sunt singura (exceptand, bineinteles, zilele de totala euforie cand se uita lumea la mine si nu stie de ce tot zambesc si aproape imi strica buna dispozitie aruncandu-mi bine cunoscuta privire „am-ceva-pe-fatza?”).
Hmm… Nu ma gandesc neaparat ca cineva chiar s-ar putea indragosti de zambetul meu (in definitiv, cine e atat de superficial sa se indragosteasca pentru atata lucru? :-” ), dar cred ca acea prima impresie chiar conteaza, prima imagine chiar iti ramane intiparita pe retina si iti revine in minte (fie si in subconstient) ori de cate ori revezi persoana in cauza sau chiar si atunci cand te gandesti la ea.
Si, cum nimeni nu isi aminteste cu placere de o persoana trista si cu privirea pierduta in zare dupa corabii scufundate, poate ar trebui sa fac un efort sa mimez si un inceput de zambet…

10 răspunsuri to “smile for me…”

  1. Alex`andra Says:

    eu nu cred in dragoste la prima vedere, dar cred oricand intr`un zamebt frumos. ala n`am cum sa`l uit :D

  2. briza Says:

    incepusem sa-ti raspund, Alex’andra, sa-ti zic ca mie chiar mi s-a intamplat sa ma indragostesc de cineva la prima vedere (de fapt, am avut nevoie de 5 minute) si incercam sa-mi aduc aminte de ce… surpriza! tocmai pentru felul in care zambea cand se uita la mine… 8->

  3. Alex`andra Says:

    uuu, cat romantism si ce amintiri :D

  4. saychese Says:

    :)) ce frumos e versul ala :)) ….si cat de adevarat e :)) …:P …ohoo … :)) …:D

  5. briza Says:

    „it must of been love”?

  6. saychese Says:

    nooo …:)) … asta „“Zambeste, nu stii niciodata cine se poate indragosti de zambetul tau”

  7. briza Says:

    nu e chiar un vers… dar uite si continuarea „poeziei” (ca am o banuiala ca nu o stii): http://www.scribd.com/doc/10588847/Randuri-Pt-Viata-Garcia-Marquez

    (frumos si adevarat :) dupa cum am povestit cateva comentarii mai sus 8-> )

  8. saychese Says:

    nuuu nu vreau sa citesc restul…vreau sa pastrez doar versul asta…atat :))

  9. saychese Says:

    nuuu nu vreau sa citesc restul…vreau sa pastrez doar versul asta…atat :)) ms oricum

  10. briza Says:

    :)) bine, cum preferi :p


Lasă un răspuns

