words for my thoughts

20 Martie 2009

Nu vreau sa ma mai gandesc… La nimic…
In mine sunt copaci, bate vantul si fosnesc frunzele: o mie de fosnete, o mie de ganduri… Copaci, nu padure…
As vrea sa existe si un stol de cuvinte inauntrul sufletului meu: sa se ridice dintre copaci, sa se roteasca de cateva ori si apoi sa dispara in zare… Poate sa ajunga pana la tine, poate sa moara pe drum, mi-ar fi indiferent, numai sa plece de pe tinuturile mele…
Tu, oricum, n-ai reactiona daca le-ai auzi vreodata… Cel mult, le-ai vana ca sa-ti dovedesti maiestria, sa le faci trofee, si nimeni nu ar sti ca n-ai avut nevoie nici de pietre ca sa le dobori, ci ca ele ti s-au asezat de bunavoie in palme…
Dar nu se intampla asa, nu am cuvinte… Scriu cu lacrimi pe o foaie patata de sange, lacrimile sterg roseata sub forma de litere…
Nu mai am cuvinte, nu vreau sa mai am nici ganduri…

3 răspunsuri to “words for my thoughts”

  1. Alin Iventa Says:

    Briza (desi, ma repet, prefer sa-ti spun pe nume), cred ca ai nevoie de o plimbare! Ce zici? Te bagi sau nu te bagi? (la plimbare, desigur)

  2. Alex`andra Says:

    ^ eu zic ca ar trebui.
    iti zic eu. de 2 saptamani am si eu starea asta de rahat si parca, parca mi`a mai trecut cumva atunci cand am fost pe malul Ariesului, la cascada, de una singura ;)

  3. briza Says:

    ce frumos, ador cascadele 8->
    daca as sti vreuna prin apropiere, m-as duce si eu, chiar si de una singura…


Lasă un răspuns

