„I got pictures on my mind”

22 Martie 2009

Fac slalom printre poze… Stii ce? Pozele sunt urate, nu stiu de ce am crezut eu pana acum ca sunt frumoase… Prefer realitatea, chiar daca trebuie sa stai la distanta si sa nu calci iarba… Iar narcisele nu se bat in cuie de copaci… Serios…

(maine sper sa fac si poza… sper sa am la ce sa mai fac poza…)

Verde… Ca sufletul tau… Al meu ce culoare ar putea avea? Oare sufletul meu e colorat? Oare eu am suflet?
Vreau sa infloreasca si copacii mei, dar eu nu as folosi cuie, te-as aduce pe tine la ei… Da: te-as lega la ochi si te-as conduce de mana… Macar asa as putea sa te privesc in voie… Te-as aduce in fata copacilor si ti-as dezlega esarfa de la ochi: stiu ca ramurile ar infrunzi pe loc si mugurii s-ar preschimba in flori cat ai clipi tu… Si… ai zambi, sa fie si soare :) .

PS: „chocolate soul”

23.03.2009 edit: ta-da! poza pe care (mi-)am promis-o (precizez ca eu nu am facut decat sa apas pe un buton, nu a fost ideea si nici realizarea mea sa prind o narcisa cu un bold de un copac… ):

the-narcisa

2 răspunsuri to “„I got pictures on my mind””

  1. nikcoole85 Says:

    esti care cumva pasionata de fotografie?

  2. briza Says:

    nu, dar nu puteam rata o imagine atat de interesanta (cel putin din punctul meu de vedere) 8->


Lasă un răspuns

