close my eyes/inchide-mi ochii

24 Martie 2009

Privesc in departare si nu stiu ce-i cu mine, nu stiu cum de-am ajuns tocmai aici si de ce nu e nimeni langa mine… Nu stiu nici macar de cat timp stau asa, uitandu-ma cum dispare soarele in nori… Inchid ochii, sa nu plang… Ii deschid si e bezna… Si frig…
Esti… tu: mi-ai pus mainile la ochi, mainile tale reci… Si ma intrebi, cu voce soptita, daca stiu cine esti… Ma implori sa stiu… Dar eu scutur din cap: nu stiu.
Ramai asa, lipit de mine, poate asteptand sa te intreb ceva. Dar eu nu te intreb nimic, nu vreau sa aflu nimic despre tine. Imi e suficient sa stiu ca pielea ta rece imi da fiori. Si… atat.
Dupa minute, zile sau ani (numai tu poti sti cat timp a trecut), iti cobori mainile si te las sa pleci. Fara promisiuni, fara priviri…
Ma uit la cerul albastru si il simt stanjenit si incomod… I-ar trebui o alta culoare…

4 răspunsuri to “close my eyes/inchide-mi ochii”

  1. Nabbú Says:

    Tristeţe mare pentru două mâini reci.

  2. briza Says:

    mainile ca mainile, da’ vocea… :-<

  3. nikcoole85 Says:

    ce frumos!

  4. briza Says:

    multumesc! :)


Lasă un răspuns

