behind green eyes…

26 Martie 2009

Stii, am cunoscut pe cineva… Cineva de care-mi place cred ca un pic cam prea mult…
E o persoana calma si amabila, empatica… Probabil, asta imi place cel mai mult: pare sa stie exact prin ce trec, ma intelege fara sa-mi puna nicio intrebare, de parca m-ar cunoaste dintotdeauna…
Are niste ochi verzi stralucitori de la care nu pot sa-mi iau gandul… Si, sincer, nici nu stiu daca vreau sa nu ma mai gandesc la asta: la felul dezarmant in care ma priveste si la zambetul sau misterios…
In schimb, ma tot intreb ce senzatii mi-ar starni o atingere… Dar, pana acum, n-am indraznit sa-i perturb existenta cu o mangaiere, asa ca am ramas cu intrebarile…
Si stii ce e cel mai misto? Ca nici nu a trebuit sa caut prea departe ca sa gasesc aceasta persoana, a fost suficient sa imprumut o oglinda. Ma intreb de ce nu am facut asta mai devreme…

15 răspunsuri to “behind green eyes…”

  1. nyymm Says:

    Multumesc mult…
    Scrii frumos…si, ceea ce conteaaza cel mai mult este faptul ca scrii din suflet :)…(sau cel putin asa pare)
    Sa ai bafta in tot ce faci !

  2. briza Says:

    multumesc la fel! :)

  3. ageofmagic Says:

    nu intotdeauna gasesti persoana chiar langa tine… asa cum toata luma prefera sa spuna

  4. briza Says:

    ba da, mi-a zis mie cineva ca trebuie sa cautam cat mai aproape de noi, in noi, si acolo vom gasi singura persoana de care vom avea vreodata nevoie…

  5. done8989 Says:

    tuturor le place verde
    nu e de ajuns să ne găsim pe noi. Suntem oameni, nu putem trăi singuri.

  6. Alex`andra Says:

    intr`o parte ma regasesc si eu. la afza cu ochii verzi. de fapt, aia`s eu. multi zic ca`i incit, dar nu`i drept. e felul meu de a fi.

  7. briza Says:

    ochii verzi, niciodata sa nu-i crezi,
    caci ei sunt inselatori: ii privesti si mori de dor ;;)

  8. done8989 Says:

    merci pentru partea 2-a :)) am cu ce sa le dau peste nas celor care imi baga placa cu „ochii verzi niciodata sa nu-i crezi”

  9. briza Says:

    :)) cu placere
    si tu ai ochii verzi?
    ar trebui sa facem un club al bloggerilor cu ochi verzi :))

  10. Nabbú Says:

    Vezi să nu vă deoache. :lol:

  11. briza Says:

    :)) da, ne-ar trebui si ceva rosu, sa nu ne deoache lumea :))

  12. done8989 Says:

    de fapt ăia cu ochii verzi cică sunt cei care deoache.
    Da, am ochii verzi.

  13. briza Says:

    ah, da? stai sa ma mai uit juma’ de ora la poza ta…
    gata. hmm… in poza au iesit chiar cenusii, dar va trebui sa te cred pe cuvant ca in realitate sunt verzi :p

  14. done8989 Says:

    aici cum par ?

    sau mai bine vezi aici

  15. briza Says:

    m-ai convins, sunt verzi… nice pictures… mai ales cea in care e o tipa imbracata intr-o rochie mov superba 8->


Lasă un răspuns

