GEB

28 Martie 2009

„Am sa-mi iau lentile de contact,
Daca ochii mei nu-ti plac,
Si din ochii mei verzui
Am sa-mi fac doi ochi caprui
Sau albastri, daca vrei,
Sa te-ndragostesti de ei…

Tu stii ca eu
M-am indragostit de tine,
Tu stii ca eu
Am ochii verzi…

Niciodata sa nu-i crezi
Pe cei ce-ti spun
Ca’s doar baloane de sapun
Povestile ochilor verzi –
Sa nu le crezi!

Tu stii ca eu
M-am indragostit de tine,
Tu stii ca eu
Am ochii verzi…

Si-o sa-ti mai spun,
Sa stii acum,
Ca ochii mei
Minciuna spun.
Si n-am sa-mi schimb,
Poti tu sa vrei,
Verdele ochilor mei.

Tu stii ca eu
M-am indragostit de tine,
Tu stii ca eu
Am ochii verzi.”

Lasă un răspuns

