google me, love

28 Martie 2009

Cineva mi-a gasit blog-ul cautand „iubire. dragoste si fericire”; daca a gasit asa ceva la mine, il/o rog sa revina si sa-mi lase si mie link-ul, ca eu am uitat in ce blogpost aveam asa ceva. Multumesc anticipat.

3 răspunsuri to “google me, love”

  1. furnicae Says:

    cineva mi-a spus acum cateva zile ca ar trebui sa fiu mai optimista. ;)ce zici, incercam impreuna? in plus, ultimul meu search afisat este „film batrana cu tigara in gura si cu put”…nici macar nu vreau sa stiu ce si cum…

  2. nyymm Says:

    ….si totusi tu postezi aproape zilnic…nu stiu…parca e prea multa tristete in vorbele tale…
    „iubire,dragoste si fericire ” …cauta’le in tine ca exista cu siguranta….si in plus…le meriti din plin.

    Btw, am inteles ca ai ochii verzi….ca si mine de altfel…

  3. briza Says:

    multumesc pentru incurajari si cuvinte frumoase :”>
    wow, toata lumea are ochii verzi :))
    eu mi-am facut si un „sticker” si acum are si blog-ul meu ochii verzi :))


Lasă un răspuns

