cherry blossom

3 Aprilie 2009

cherry blossom

„Nu ma-ntreba nimic in noaptea asta,
Nici cat e ceasul, nici ce ganduri am,
Mai bine lasa-ma sa inchid fereastra,
Sa nu vad frunzele cum cad din ram… ”

Serios, nu ma intreba nimic, absolut nimic… Nici de ce iar nu pot sa dorm, nici la cine ma gandesc, nici de ce… Nici eu n-am intrebat cand si de ce au inflorit toti copacii, nici de ce imi scriu razele de soare mesaje pe tavan dimineata… Nimic…
Vin la tine desculta, cu fata spre florile de cires si cu inima roz ca ele… Nu-mi lua pantofi, ia-ma in brate, asa cum sunt… Si nu te supara cand strivesc florile cazute, am ochii inchisi, nu vreau sa te simt decat pe tine… Sa nu stiu daca m-a mangaiat o raza de soare sau ai fost tu…

5 răspunsuri to “cherry blossom”

  1. Nabbú Says:

    Eu votez cu florile de piersic. :P

  2. briza Says:

    oboseala m-a facut sa citesc „flori de plastic”, am clipit de 2 ori si, ca prin minune, a aparut un piersic :)

  3. Nabbú Says:

    Bine că n-a apărut un plop. :D

  4. Alex`andra Says:

    can I give you a friendly hug >:D< ?

    uneori o privire zice mai mult decat 100 de vorbe :P n`ai de ce sa dai explicatii nimanui atata timp cat tu te intelegi pe tine insati ;)

  5. Alle Says:

    ador florile de cires


Lasă un răspuns

