talking to a name

9 Aprilie 2009

Am descoperit cu uimire ca o imbratisare poate insemna un copac inflorit, ca o plimbare de mana cu persoana draga este echivalentul alergatului pe un camp de narcise (da, narcise, preferatele mele) in care florile se intorc spre noi si ne zambesc… si se apleaca in lateral atat cat sa nu le calcam… Si noi nu trebuie sa facem nimic, doar sa mergem de mana printre ele…

Si-acum vii TU sa ma chemi inapoi in inchisoarea bratelor tale… Imi zici ca ai si tu flori: de mucegai, micute, delicate si cantate de poeti. Si te uiti la mine cu ochi mari cand iti zic ca am fost la cumparaturi, mi-am luat cercei si ca as sta ore intregi pe o banca sa ma uit cum joaca cineva tenis. „Chiar vrei toate astea? TU?”
Da, eu, ce te miri asa? In definitiv, tu esti cel cu „you think you know me”, ma asteptam sa fii mai open-minded in ce ma priveste.

„Ce naiba ai patit? :| ”
„:)) Nu vezi ca e primavara afara? M-am saturat sa stau in casa. Tu poti sa hibernezi in continuare, dar eu nu mai pot. [pauza] =)) ”
„Si-acum de ce razi? :| ”
„Hibernat, ursi :)) Get it?”
„Not really.”
„I know, you never did get me.”

Lasă un răspuns

