total eclipse of the mind

9 Aprilie 2009

SB: n-am mai scris de mult ceva interesant… stii, am ideile in minte, dar pur si simplu nu-mi gasesc cuvintele…
M: nasol :(
SB: da, si ma gandeam sa ma ajuti tu daca ma blochez; ce zici, ma ajuti?
M: daca pot…
SB: sigur ca poti, nu e greu… asa… hmm… vreau sa zic ceva de genu’: imi pun visele in ochii tai si in palmele tale… errr… palmele tale… zi-mi si mie un atribut pentru palme
M: moi
SB: asa, mersi; si in palmele tale moi… oh, c’mon, ce… „palme moi”? cine are palmele moi? mai ales ca baiat…
M: dar rima cu „goi”.
SB: nu fac poezie, nu tre’ sa rimeze. zi-mi altceva
M: palme aspre
SB: … da’ ce face cu ele de sa le aiba asa aspre, ca doar nu da cu sapa
M: da’ ca ce lucreaza?
SB: ce conteaza ca ce lucreaza? important e ca nu pe camp :)) hai, zi-mi odata cum erau palmele alea…
M: eu de unde sa stiu? aia nu-ti place, aia nu-ti convine… palme transpirate, na. multumita?
SB: :| palme transpirate… da’ te-ai gandit mult?
M: sincer, da :))
SB: :))
M: mai, tu ar trebui sa stii cum are omu’ ala palmele, ca tu te-ai tinut de mana cu el. deci?
SB: deci, ce?
M: ~x( CUM ARE PALMELE???
SB: NU STIU! si nu mai TIPA asa… Doamne… cand m-a luat de mana, crezi ca la asta imi statea mie gandu’? la cat de moale are el palma, sau cat de transpirata… eu vedeam floricele, stelute mov…
M: bine ca nu vedeai stele verzi
SB: ha-ha
M: bine, lasa palmele omului, zi si tu de altceva
SB: cum ar fi…
M: nu stiu, ce-ai mai remarcat la el?
SB: am zis deja de ochi…
M: ce-ai zis de ochi?
SB: SB: imi pun visele in ochii tai
M: si cum erau ochii, ca n-ai zis?
SB: … deschisi, cum sa fie
M: culoarea :-L
SB: nu stiu, ca aveam eu ochii inchisi, n-am vazut culoarea
M: atunci, de unde stii ca ai lui erau deschisi? i-ai bagat degetele-n ochi? =))
SB: i-am simtit privirea, d’oh!
M: bine ca nu i-ai simtit altceva =))
SB: ce? :|
M: ma abtin :))
SB: asa sa faci :|
M: hai, mai, nu te supara, glumeam si eu…
SB: eu nu mai scriu nimic, n-am cu cine :|
M: nasol de tine daca n-ai cu cine :)))
SB: mda :|

2 răspunsuri to “total eclipse of the mind”

  1. Edy Says:

    Atunci cand e vorba de ceva profund scri solo. Asta e regula! Cand scri pentru divertisment pot participa mai multe persoane ;) Sau cel putin asa vad eu lucrurile…

  2. briza Says:

    I was bored :p


Lasă un răspuns

