and once again I cannot sleep

10 Aprilie 2009

Cu ochii larg deschisi si cu urechile incordate, stau la panda… Precum animalele tinere care adulmeca aerul, am prins un miros strain adus de vant. Atentie, pericol! Micul meu paradis cladit cu migala din bete de chibrit sta sa se prabuseasca… Acum ar fi un moment bun pentru „I told you so”, doar ca nu e nimeni langa mine sa-mi spuna asta.

And I can’t stop this feeling I’ve got…

Neliniste, teama… Frica! Mi-e frica de cei din jurul meu, dar, cel mai tare, mi-e frica de mine… Nu stiu ce-am facut, ce fac, si cu atat mai putin nu stiu ce voi face…
Si caut… Tot caut… Ceva, undeva, cineva, sa-mi spuna ca totul e ok, sa-mi zambeasca bland si sa n-am niciun motiv sa banuiesc ca e doar o masca.

„Ce iti doresti tu mai mult pe lumea asta? Siguranta sau dragoste?”
„Nu pot sa le am pe amandoua?”
„Nu, ele se exclud reciproc: nu poti fi niciodata sigur in dragoste.”
„Si daca eu le vreau pe amandoua, ce pot sa fac?”
” :)) Trebuie sa alegi, nu le poti avea pe amandoua, nu in acelasi timp.”
„Nu in acelasi timp… ”

Nu e raspunsul pe care il asteptam, dar e logic…
[si ma opresc aici, ca cine stie cine intra sa citeasca si ce explicatii ma pune sa dau]

3 răspunsuri to “and once again I cannot sleep”

  1. emabovary Says:

    Thanks pentru welcome :D!
    Eu zic sa alegi dragostea… :)

  2. briza Says:

    dupa principiul „love is all you need”? :)

  3. emabovary Says:

    da… love is all you need dar oricum acum ca ma ganesc mai bine … sex is all you need :)) a si sa nu uit iar am visat pe unu numai ca acum eram si printesa cu castel cu tot … ma gandesc serios sa vad un psiholog… :D


Lasă un răspuns

