if tomorrow never comes…

23 Aprilie 2009

Nu e ciudat cum poti sa stai ani intregi langa o persoana si sa nu-ti trezeasca niciun fel de traire si, intr-o zi, un gest sau o simpla privire poate schimba totul? Era intuneric si te uitai la mine cu capul usor lasat in jos, cu o privire melancolico-suparata… sau nemultumita… sau visatoare… sau cine stie ce fel de privire aveai… Stiu doar ca, in momentul alcea, parca s-a topit ceva in mine, o bariera asezata cu grija intr-un punct strategic, si am zambit din toata inima… Si-as fi vrut sa-mi zambesti si tu… Sau sa-mi spui ceva… Dar n-ai spus nimic… Am stat in fata ta si te-am implorat cu privirea sa spui ceva… Si ai spus… Ultimul lucru pe care imi doream sa-l aud: „Lasa-ma, plec”. Atat. Sec. Am oftat adanc si m-am dat la o parte din calea ta, din viata ta…
„Ne mai vedem?”
„Maine nu.”
„Bine.”
N-am stiut ce inseamna asta si nu stiu nici acum… Si, in fiecare noapte, cand pun capul pe perna, imi rasuna in cap cuvintele tale: „maine nu”…

10 răspunsuri to “if tomorrow never comes…”

  1. Nabbú Says:

    Poate sunt eu masochist, dar imi place cuvantul „nu”, chiar si in situatii din-astea. E mult mai expresiv decat un „da”. :roll:

  2. briza Says:

    bine, atunci: NU sunt de acord cu tine ;))

  3. Nabbú Says:

    NU ştii ce pierzi. :P

  4. done8989 Says:

    NU vă contraziceţi.

    Auzi briza .. tu inventezi toate chestiile astea sau aşa e viaţa ta ?

  5. briza Says:

    m-ai facut sa rad cu intrebarea asta :))
    de fapt, viata mea e mult mai complicata, dar incerc s-o structurez si s-o simplific cumva, macar pe blog…

  6. Alle Says:

    Nu trebuie sa te gandesti la lucruri triste… Toate se intampla cu un scop.

  7. Alex`andra Says:

    ^ NU are rost sa stai sa intelegi pe deplin scopu` ala pt ca niciodata nu vei ajunge la o concluzie clara :P
    stiu faza. inteleg ce zici, numai ca trairea la care ma refer eu , la mine a fost altfel. stateam langa el de 3 ani si nu mi`as fi putut imagina niciodata ca noi doi…you know…da` ,mno, am mare noroc cu el ca are imaginatie tare buna si s`a gandit pt amandoi :))

  8. briza Says:

    si ce bine s-a gandit el… si ce fericiti sunteti voi acum… 8->

  9. eddycerbu Says:

    …imi place…cam sad…dar totusi frumos:)…

  10. done8989 Says:

    viaţa în general e complicată, nu neapărat a ta. Şi asta pentru că o privim prin mintea noastră de oameni.


Lasă un răspuns

