home is where your heart is

13 Mai 2009

O invitatie nerostita, de la o persoana pe care n-am privit-o niciodata in ochi… Si m-am dus… Usa era intredeschisa si am intrat incet, fara zgomot, dorindu-mi sa nu gasesc pe nimeni, inantru sa fie un muzeu cu obiecte expuse si etichetate…
Dar nu era muzeu, era o casa ce parea locuita. Nu am facut decat cativa pasi si ochii mi-au cazut pe un tablou imens, reprezentand un peisaj care nu stiu daca era de primavara sau de toamna, nu stiu daca in copacii pictati erau frunze moarte sau flori… Nu existau oameni in tablou, doar copaci si nori… Si o semnatura indescifrabila in stanga jos… Ma uitam la ea si inima imi batea din ce in ce mai tare… Aveam ciudata senzatie ca, din secunda in secunda, cineva ma va bate pe umar, asa ca ma tot intorceam, dar in camera nu era nimeni…
Ma simteam coplesita si am vrut sa plec cat mai repede, dar nu stiam daca sa inchid usa sau sa o las intredeschisa, cum o gasisem… Nu aveam de unde sa stiu daca usa fusese lasata deschisa pentru mine sau nu. Am ales sa fiu increzatoare, asa ca am inchis usa. Am dat sa plec, dar m-am intors si am lasat un biletel pe usa: „vino si tu la mine, nici eu nu sunt acasa.”

4 răspunsuri to “home is where your heart is”

  1. Alex`andra Says:

    vino sa ne ascundem unul de altul :P

  2. Alex Filip Says:

    Multumesc pentru incurajare ;)) Bafta si tie, daca e cazul :) Nu cred ca ne cunoastem, sau poate da?

    Btw, frumos articol

  3. dioscoride Says:

    Frumos… este interesanta ideea, interesant mod de a cunoaste pe cineva.


Lasă un răspuns

