angle of perception

14 Mai 2009

Poate-o sa plec, dar n-o sa-ti spun niciodata ramas bun,
Nu pot sa-ti spun,
Nu pot sa ma impac cu gandul ca nu ma sunt
Langa tine…
________________________________________________

Un inger… trist si cu ochi caprui… Sta tacut pe marginea patului si isi priveste varfurile aripilor, ramase golase…
Pentru el nu mai sunt cuvinte, doar taceri dureroase si distante si lipse… Si fulgi care plutesc in aer ca tristetile…
Se jucase cu el… Facuse perne din aripile lui si ajunsese sa i le arunce-n fata… Si plecase, il parasise… Fara cuvinte si fara regrete…
„Oamenii nu stiu sa iubeasca, stiu doar sa raneasca”, isi spunea el, ca sa dea glas gandurilor ce il chinuiau.
Statea pe marginea patului si se intreba unde-ar fi putut sa se duca, dar nu mai avea unde. In Cer nu se mai putea intoarce, nu mai avea aripi adevarate cu care sa zboare… Iar Raiul lui de pe pamant se naruise cu o usa trantita…
Si nu intelegea… Nu intelegea de ce…
Ar fi vrut sa nu fie inger, ca sa poata sa planga. Dar nu putea, ingerii nu plang. Doar li se innegresc ochii. Ai lui erau caprui ca frunzele de toamna…

9 răspunsuri to “angle of perception”

  1. Edy Says:

    Cat timp o sa tot scri despre dragostea pierduta?! Stii si tu ca nu exista iubire in adevaratul sens al cuvantului…

  2. briza Says:

    eu stiu, dar bietul inger inca n-a aflat… cineva trebuie sa-i spuna si lui :p

  3. Edy Says:

    Transmite-i tu, Briza! :D

  4. Alex`andra Says:

    macar bine ca a aflat asta inainte de a i se face ochii plumburii :D
    hai sa privim păartea faina a vietii ;)

  5. briza Says:

    :-< chiar s-a saturat toata lumea de tristetile mele?

  6. Ela Says:

    Stii cu greselile Freudiene? Se pare ca atunci cand spunem ceva gresit, interpretam ceva altfel decat este, atunci creierul nostru ne dezvaluie adevaratele subiecte care ne preocupa mintea.

    Mi-am amintit de asta citind: „Nu pot sa ma impac cu gandul ca nu ma sunt”

    Eu am citit si interpretat Nu pot sa ma impac cu gandul ca nu ma suni

    pana am citit continuarea.

    Si asta fiindca eram in asteptarea telefonului lui. Ciudatel, nu? :)

  7. briza Says:

    :))
    mie mi s-a intamplat ceva si mai… amuzant. vorbeam la telefon cu cineva si, nu mai stiu ce m-a intrebat, dar eu am inteles „cum se zice <> in engleza?” si i-am zis sa caute in dictionar. el, evident, n-a inteles de ce pomenesc de dictionar si de ce-l intreb la ce materie are de scriu un eseu in engleza :))
    la mine se explica prin faptul ca… eram obosita :p

  8. dioscoride Says:

    Nope.. scrie ceea ce vrei, ceea ce simti in momentul in care stai la calculator.
    Revenind la topic: daca nu-i spui ramas bun inseamna ca o sa te intorci, sau ca astepti sa se intoarca?

  9. briza Says:

    well, momentan, nici una din variantele tale… pur si simplu astept sa treaca timpul…

    am recitit ultimul comentariu scris de mine si am inceput sa rad :)) era „cum se zice ‘vorbeste mai incet’ in engleza” si „are de scris”;
    eh, si aseara eram obosita, si acum sunt, si in vecii vecilor (fara amin)


Lasă un răspuns

