q&a

14 Mai 2009

De ce le plac fetelor baietii cu parul cret?

Pai, fetelor le plac bijuteriile, nu? Inelele, in special.
Isi trec mana prin parul respectivului baiat et voila: cate 2-3 inele pe fiecare deget.
Acum e logic de ce fetelor le plac baietii cu parul cret, nu? :)

PS: dar eu tot sunt suparata pe tine…

17 răspunsuri to “q&a”

  1. Edy Says:

    Asta explica multe…

  2. briza Says:

    pam-pam :))

  3. Sangerica Says:

    deci cretii au mai multe sanse de reusita…asta zici, nu?
    curios…ca tot mai multe pitzipoance umbla cu mosi cheliosi (nu’s inele, da’s bani garla) :lol:

  4. briza Says:

    :)) pai, ei nu mai au nevoie de inele-n par, au deja „bani garla” sa cumpere cate vor (sau cate vrea fata :)) )

  5. Alex Filip Says:

    Maine imi cumpar bigudiuri si imi aplic clar un permanent

  6. briza Says:

    :)) daca ai parul suficient de lung, go ahead :p

  7. Alex`andra Says:

    ma, sa stii ca niciodata nu m`am gandit la asta. poate si pt faptul ca nu`mi plac cretolinii sau pt ca parul lui Ionut e normal . ma duc sa`i fac si eu ceva codite/moate..cine stie, poate descopar ceva interesant=)))

  8. Ionut Says:

    foarte tareee =))))

    dar imi zici te rog de ce fetelor le mai plac si aia tunsi periuta?:))

  9. briza Says:

    Ionut, razi tu, razi, dar nu e rasul tau, dupa ce ai aflat cu ce te asteapta Alexandra :))

    hmm… Sa ma gandesc, de ce le-ar putea placea fetelor tipii tunsi foarte scurt, „periuta”? Poate pentru ca mentinerea acestui look presupune un tuns foarte des, care se traduce prin:
    1. mers des la frizer => tip cu BANI;
    2. interes din partea tipului pentru aspectul sau fizic; si, cum nimeni nu apreciaza un partener nespalat de 2 zile, este de preferat unul care se tunde cel putin o data pe saptamana :))

  10. Edy Says:

    Pai mai, stai ca eu sunt bulversat. Eu am parul un pic cret dar mie nu imi place asa cum e, dar tu zici ca le place fetelor parul cret. Ufff, eu cred ca nimeni nu va intelege vreodata fetele astea… :(

  11. Edy Says:

    Nu ca ar avea vreun sens comentariul meu de mai sus, dar vreau sa dau dovada de misoginism :P

  12. briza Says:

    :)) misoginism? in cel mai rau caz, cineva care nu e atent la nume ar putea crede ca e comentariu de lesbiana :))
    tre’ sa-ti placa tie, sau tre’ sa le placa lor? aceasta e intrebarea…

  13. Nabbú Says:

    Depinde şi de persoană… io oricât de creţ aş fi, sunt prea refractar la tot ca să mă placă multe fete. Pagubă-n ciuperci. :P

  14. briza Says:

    da, da, vad cat de afectat esti :))

  15. maya Says:

    mie imi plac cretzii ca arata mai copilaros :D

  16. CretZu Says:

    :)) foarte tare…daca vreti ceva detalii despre parul cretz add

    eu am parul cretz si imi place:X am succes la fete cu el:)) ele zic ca eu si nick jonas semanam:D…

  17. wewontgreen Says:

    Eh, pura pub(l)icitate… :))


Lasă un răspuns

