some more questions

23 Mai 2009

Exista doua tipuri de iubiri (zicea viata): cele relativ instantanee, cand simti ca ai cunoaste dintotdeauna persoana respectiva si nu te poti opri sa nu o iubesti cu inima deschisa si iubirile care au nevoie de timp in care chiar sa incerci sa cunosti persoana de langa tine, astfel ca mintea ta sa iti deschida inima…
In ce caz se poate spune ca iubirea e mai puternica? In cazul al doilea, intensitatea sentimentului e direct proportional cu durerea persoanei care te-a auzit un an de zile spunand ca ai nevoie de timp?

18 răspunsuri to “some more questions”

  1. Alex`andra Says:

    hmm. intrebarile tale`mi dau de furca. habar n`am cum e mai bine, insa pt mine personal,cea mai buna „Alegere” e primul tip de iubire. na, acum sunt subiectiva, pt ca eu p`asta o am. asta e. da` oricum n`as avea stare/rabdare sa incerc sa ma schimb eu, sau sa`l „metamorfozez” pe el in ceea ce mi`as dori eu doar pt a ne potrivi (incapatanare + mult timp irosit de ambele parti => de cele mai multe ori o secare de sentimente inutila )

  2. Nabbú Says:

    „Două tipuri de iubiri”? Ui… cu două mai multe decât am descoperit eu. :D Părerea mea e că în aproape toate cazurile zicem iubire unui ataşament ieftin şi greţos.

  3. Lorena Says:

    Depinde de la persoana la persoana.
    Pe mine ma caracterizeaza primul tip de iubire.Daca-mi place il iubesc asa cum este el, cu calitati si defecte.
    Nu cred ca as putea sastau o perioada lunga sa-l tot analizez, sa-i cau defecte, calitati…si sa le pun in balanta.

  4. dioscoride Says:

    Ai uitat de iubirile imposibile

  5. briza Says:

    asa… si-acum, sa raspundem :p

    @Alex: nu ma refeream la o schimbare din partea vreunuia dintre parteneri, ci doar la nevoia unuia dintre ei de a sti mai multe despre celalalt inainte de a putea spune ca s-a indragostit. astfel de persoane gandesc cam asa: „nu poti iubi ceea ce nu cunosti” (chiar daca nu poti niciodata sa cunosti 100% pe cineva, dar atat cat sa poti spune ca il/o cunosti destul de bine)

    @Nabbu: eram sigura ca tu nu crezi in iubire, ca nu ti s-a intamplat vreodata si ca ai o definitie anti-romantica pentru acest sentiment. nimic rau in asta, si eu am momente in care sunt extrem de sceptica si pesimista si deprima(n)ta si intreb retoric „ce este iubirea?” numai ca apoi sa exclam: „nu este nimic, pentru ca nu exista”. dar, dupa cum se poate observa, imi revin repede din aceasta stare :)

    @Lorena: da, eu cred ca primul tip de iubire e valabil, in general, pentru fete. ele se indragostesc repede si n-au nevoie sa stie prea multe despre un tip, doar ca le face sa se simta bine (conform standardelor fiecareia). si, in rest, cum ai spus si tu, il accepta pe individ cu rele si cu bune, cu defecte si calitati.

    @Dioscoride: n-am uitat de ele (cum as putea? 8-> ), doar ca astea fac parte din alta impartire, dupa alt criteriu

    @DONE: :)) pacat ca nu e intotdeauna „mutual (weirdness)”

  6. done8989 Says:

    vorbele distrug, huh ? ar trebui să fim animale :D

  7. briza Says:

    „it’s only words
    and words are all I have
    to take your heart away…”

  8. TiBi Says:

    iubirea se joaca cu inima noastra.

  9. briza Says:

    se joaca iubirea cu noi sau noi ne jucam de-a iubirea?

  10. Nabbú Says:

    Eh… la asemenea provocare trebuie să răspund. :P Hai s-o spunem altfel: am văzut grămezi de oameni declarându-şi iubirea cu tot felul de libidinoşenii gen „dragostea vieţii mele”, „puiul meu mic”, „zâna mea/iubi meu” etc. După care, aceleaşi personaje când se despărţeau se făceau reciproc nesimţite, proaste, idioate…

    Poate am eu ceva, dar nu cred că dacă „iubirea” aia declamată era sinceră se ajungea peste noapte la dispreţ şi ură. Eu prefer să zic că am ţinut şi încă ţin la fetele cu care-am fost, chiar dacă a durat atât cât a durat şi ne-am despărţit poate cu lacrimi, dar cel puţin nu cu certuri şi scandal. Şi am aroganţa să cred că sunt mai sincer decât toţi cei care folosesc cuvântul „iubire” atât de lax. Punct. ;)

  11. briza Says:

    s-o crezi tu ca punct :))
    pai, indiferent de motivele despartirii, oamenii care se simt foarte raniti au tendinta de a incerca si ei sa raneasca in vreun fel (e un reflex), si cel mai la indemana este sa foloseasca niste cuvinte urate. ii ajuta pe ei sa se descarce, chiar daca a doua zi (sau chiar mai devreme) regreta. dispretul si ura afisate pot fi doar de fatada, in incercarea orgolioasa de a-si ascunde ranile…
    poate tu preferi sa spui ca doar ai tinut la ele, dar orice fata ar prefera sa auda „the magic words”. li se spune asa pentru ca they make wonders (believe me).

  12. done8989 Says:

    the magic words = ai dreptate ! imi pare rau !
    ?

  13. briza Says:

    lol, nu
    credeam ca toata lumea stie care sunt, dar se pare ca m-am inselat.
    TE IUBESC! (there… deja simti magia? :)) )

  14. Lorena Says:

    Dioscoride, iubirile imposibile se incadreaza tot in cele doua tipologii.
    Te indragostesti repede, indiferent daca stii ca-i imposibil.
    Stai sa diseci persoana, tot asa, indiferent daca stii ca-i imposibila iubirea.

  15. briza Says:

    sunt criterii diferite de clasificare… eu ma refeream ca sunt 2 tipuri de iubire judecand strict dupa criteriul perioadei de timp necesare pentru instaurarea ei
    („instaurare”, de parca ar fi o dictatura :)) dragostea e dictatura inimii…)

  16. done8989 Says:

    nu ştiu cât de bine funcţionează magia aia :)


Lasă un răspuns

