who I am…

25 Mai 2009

„leapsa” de la Dioscoride <:-p
Numai ca am schimbat putin si nu mai e "daca-as fi…", ci "sunt deja", ca in reclama aceea care zicea ca suntem toate saruturile pe care le-am avut si toti ochii pe care i-am privit…

…o luna a anului: februarie, mica si schimbatoare, nedreapta cu cei nascuti pe 29… Oamenii se intreaba in fiecare an cate zile am si nu inteleg de ce ma tot schimb…

…o zi a saptamanii: ziua de miercuri, cea despre care nu canta nimeni (“sar peste miercuri si ajung la joi”) indragostita de orice alta zi decat marti sau joi… iubire imposibila…

…o parte a zilei: noaptea, cand e liniste si inimile noastre pot, in sfarsit, sa ne auda…

…un animal marin: am fost o pisica (normala, “de uscat”), atat de urata, incat toata lumea mi-a spus ca nici nu aduc a pisica, asa ca am plans pana mi-am creat propria mare si am devenit pisica de mare…

…o directie: :)) “sens unic” scris pe un indicator in forma de sageata, iar eu cu fata si cu degetul aratand in directia opusa (am facut, demult, o poza exact asa…)

…o virtute: am fost si sunt Speranta…

…o personalitate istorica: Theodor Sperantia* =)) Habar n-am cine-a fost (shame on me), dar imi place numele, se leaga de ce-am scris mai sus…
*Theodor Dimitrie Speranţia (n. 4 mai 1856, Oneşti, Iaşi — d. 9 martie 1929, Bucureşti) a fost un academician român, scriitor, folclorist, membru corespondent (1891) al Academiei Române (sursa: Wikipedia)

…o planeta: Marta (as in “Marta si Remus”)

…un lichid: apa lacrimilor…

…o piatra: pietricica aruncata in geamul tau, seara, pe care o auzi, dar nu te obosesti sa te ridici din pat sa vezi de unde a venit…

…o pasare: nu vreau sa fiu o pasare :(( dar, daca-i musai, fa-ma, Doamne, pinguin, stii ca am rau de inaltime

…o planta: sunt ca o iedera care se agata de copaci, sperand sa imprumute din verticalitatea lor…

…un tip de vreme: ploaia care iti bate in geam si tu o confunzi cu piatra de mai devreme…

…un instrument muzical: inima meu e o harpa, dar eu sunt om si nu stiu sa cant la acest instrument al ingerilor, de aceea am nevoie de tine…

…o senzatie: oh, nu… Sunt cea mai cumplita senzatie, aceea de dupa ce ai varsat cerneala pe tema proaspat facuta, de dupa ce ai inchis un document important si ai uitat sa-l salvezi si l-ai pierdut… M-am intalnit atat de des cu aceasta senzatie, incat a devenit o parte din mine…

…un sunet: un sunet indescifrabil, intre plans sfasietor si ras in hohote…

…un element: numai unul? Nu as putea niciodata sa fiu un singur element.

…un cantec: incepe cu “Nu plange…” si e un cantec optimist scris de o fata trista care cauta cu disperare motive sa zambeasca…

…un film: low-budget film nominalizat la competitii serioase, dar care nu castiga niciodata…

…un serial: “Life is live” :))

…o carte: o carte de format mic, pe coperta mea scrie ingrosat: “fictiune”, dar sunt un roman autobiografic deghizat…

…un personaj de fictiune: personajul principal din romanul de care pomeneam mai sus :)

…un fel de mancare: nu sunt un fel de mancare, sunt o masa de pranz pregatita cu minutiozitate si lasata pe farfurie, in favoarea unei pizza…

…un oras: as vrea sa fiu Bucurestiul – hulit, dispretuit, neapreciat, as vrea sa am oamenii mei, putini la numar, care sa-mi vada curcubeele din balti si sa ma iubeasca…

…un gust: (plagiindu-l pe Nichita) – daca as fi un gust, nu-i asa ca nici macar nu ai mai bea apa dupa mine, de teama sa nu ma pierzi?…

…o aroma: o aroma de cafea, prezentata in toate reclamele ca fiind “irezistibila”, dar, cumva, ajung doar in preajma oamenilor care nu beau cafea…

…o culoare: categoric, gri, un amestec din toate culorile…

…un material: sunt catifea si sufar de fiecare data cand cineva imi spune ca sunt frumoasa, dar ca nu-i place sa ma atingi…

…o parte a corpului: ochii care se rotesc fara incetare, incercand sa tina pasul cu picioarele care nu se opresc din mers… Daca imi prinzi privirea, ma prinzi si pe mine…

…o expresie a fetei: un suras care ascunde o mie de cuvinte…

…o materie la scoala: ora de franceza din liceu in care te uiti pe fereastra si iti trec prin cap numai versuri in engleza…

…un personaj de desene animate: Woody =))

…o forma: o forma de inima… pentru clatite :)

…un numar: 28, pentru ca mi-a purtat noroc candva si a devenit parte din viata mea, de aceea il joc mereu la loto si nu iese niciodata…

..o masina: o masina de scris (se pune? :p ): veche si prafuita, uitata intr-un muzeu care nu intereseaza pe nimeni, dar din care au iesit, candva, pagini frumoase…

…o haina: un corset verde cumparat demult, dar nepurtat vreodata, pentru ca celor din jur corsetele li se par demodate…

19 răspunsuri to “who I am…”

  1. done8989 Says:

    „un instrument muzical: inima meu e o harpa, dar eu sunt om si nu stiu sa cant la acest instrument al ingerilor, de aceea am nevoie de tine”

    de unde ştiu asta cu harpa :-?

  2. briza Says:

    am plagiat fara sa-mi dau seama? :-ss pe cine? am cautat pe good old google si ma trimite pe site-uri cu tenta religioasa… normal, harpa e instrumentul ingerilor…

  3. Lorena Says:

    „o expresie a fetei: un suras care ascunde o mie de cuvinte…” 0- foarte edifictor pentru caracterizarea ta…

  4. Lorena Says:

    „done8989″…sunt mai multi oameni care au aceleasi gusturi, placeri, nu?
    Si se intampla un lucru ciudat…vezi tu, citim tot felul de povestioare, articole pe net, din care nu iesim indiferenti, ceva tot ne ramane intiparit in subconstient.Din intamplare putem folosi tocmai civintele citite deunazi,care me raman in memorie nu?
    Asta nu inseamna plagiat, ci dor reproducere automata.

  5. furnicae Says:

    vaaai ce mi-a placut sa te citesc in postul asta

  6. Alex`andra Says:

    apa lacrimilor ? hmmm.

  7. briza Says:

    da, Alex, stiu ca e aproape un pleonasm…

    ma bucur ca i-a placut cuiva, pentru ca a fost destul de dificil pentru mine sa scriu un post atat de lung…

  8. Pinocchio Says:

    Eu ma straduiesc foarte tare sa scriu cit mai scurt pe blogul meu. Ma intreb intotdeauna cine citeste…

  9. Edy Says:

    Tare postul, multe stari de spirit sub forma unor intrebari simple :)

  10. briza Says:

    mie mi-e greu sa scriu mult… pentru ca am multe idei si am tendinta de a sari de la una la alta: imi schimb repede dispozitia si sterg tot ce-am scris… asa ca scriu cateva randuri si postez repede, sa nu ma razgandesc :)) sau se mai intampla (destul de des) sa imi distraga ceva/cineva atentia si sa ma apuc de cu totul altceva…
    asa ca la mine sunt posturi mici si super mici (de pana la juma’ de rand :)) )

  11. done8989 Says:

    nu te acuzam de plagiat , Doamne fereşte :)
    Numai că mi se părea cunoscută chestia aia (nu am realizat de unde) şi nu eram sigur dacă am citit-o tot aici.

  12. dioscoride Says:

    Hey si eu am ales tot miercuri:P asa ca n-o uita chiar toti. Cat despre batranul Bucuresti, e bn ca n-ai uitat de el. In rest leapsa ta e cam trista, prea trista as putea spune. Ar trebui sa incerci sa privesti viata intr-o nuanta mai deschisa. ;)

  13. briza Says:

    ce pot sa spun… sunt o persoana trista… :)

  14. dioscoride Says:

    Dc? trebuie sa fie ceva bun, ceva frumos si in viata ta. ;) Doar ca nu-l mai vezi… trebuie doar sa-l cauti. Hai curaj, cauta, lasa in urma ce te roade.

  15. tib Says:

    sunteti niste poeti cu totii:))

  16. briza Says:

    Tibi 8-> you… here… what a glorious morning <:-p

  17. ank Says:

    „o materie la scoala: ora de franceza din liceu in care te uiti pe fereastra si iti trec prin cap numai versuri in engleza” asta e tare

    Tocmai am luat si eu leapsa asta, dar de la altcineva. Interesant este ca tu ai scris si explicatiile.

  18. briza Says:

    ah, nu era obligatoriu sa fie si cu explicatii? pai, n-ar fi inteles nimeni nimic daca doar le enumeram :))

  19. briza Says:

    *pomeneam


Lasă un răspuns

