yes, YOU

25 Mai 2009

Nu m-am priceput niciodata in a da vesti proaste sau a spune cuiva chestii neplacute despre sine, in general. Am preferat sa inventez scuze decat sa refuz direct, in speranta ca persoana careia ma adresez va intelege ca nu e cazul sa insiste. Dar oamenii nu se prind niciodata, sau, daca se prind, te intreaba, ca sa fie siguri: „mi se pare mie sau ma eviti?”. Avand in vedere ca m-am obosit sa gasesc pretexte peste pretexte, nu este logic ca si de data asta voi ocoli adevarul? Normal ca o sa spun ca ti se pare…
Trecem peste…
Dupa cele istorisite, cred ca este lesne de inteles de ce imi vine greu sa ii spun unei anumite persoane ca nu are pic de talent literar si ca blog-urile sale sunt cele mai ingrozitoare scrieri pe care le-am citit vreodata. Asta cu atat mai mult cu cat persoana in cauza se mandreste foarte tare ca ar face parte din blogosfera romaneasca. Noroc ca nu m-a intrebat niciodata ce parere am despre ce scrie…
Si iata-ma luni dimineata, cu nelipsita cana de cappuccino, „rasfoind” blog-urile. Inevitabil, ajung si la persoana in cauza (nu dau nume) si incep sa rad… Si rad… Si rad… Si mi se pare tragi-comic cum exista, totusi, persoane care ii spun ca are talent… what the… Oamenii chiar ar spune orice ca sa agate pe cineva? Sau unii chiar sunt impresionati de lungimea unui post si nu se mai obosesc sa il si citeasca, presupunand din start ca persoana respectiva are si talent, daca are rabdare sa scrie atat de mult?
Iata ce am gasit in scrierile sale: greseli de punctuatie, greseli de scriere a cuvintelor, propozitii fara verb predicativ!, vocabular sarac (manifestat prin repetarea deranjanta a acelorasi cuvinte), utilizarea gresita a timpurilor, cacofonii, folosirea unor exclamatii care chiar nu isi au rostul, etc, etc…
Inca mai citesc blog-urile respectivei persoane si rad… Nu ma pot abtine… Pana la urma, e bine sa iti incepi ziua/saptamana razand. Ah, da, ii fac trafic si iar o sa se umfle-n pene ca are multi vizitatori…

Si, totusi, cum mi-am permis sa scriu un articol negativ despre cineva? Simplu, pentru ca persoana respectiva m-a criticat pe mine, chiar fara sa-i cer parerea. Considera ca bat campii si ca sunt prea subiectiva. Well, este un blog personal, what did you expect? Nu scriu despre inflatie si nu prezint starea meteo, ca sa fiu obiectiva.

22 răspunsuri to “yes, YOU”

  1. dioscoride Says:

    Ma risc, in cazul in care sunt si eu printe „netalentati”, cel putin imi ramane satisfactia ca te-am facut sa razi si ca mi-ai umflat statisticile. (Desigur tu o sa negi si o sa spui ca nu sunt eu :P)
    Acum revenind la ce voiam sa spun: oamenii nu prefera niciodata adevarul, chiar daca spun asta, in traducere libera: spune-mi adevarul inseamna de cele mai multe ori: spune-mi ca am dreptate.

  2. briza Says:

    daca ar fi asa, ar trebui sa spun(em) adevarul cand ne intreaba „nu-i asa ca ma eviti?” pentru ca ar insemna sa le dam dreptate.

    totusi, cand se afla crudul adevar, toata lumea reactioneaza la fel: „trebuia sa-mi spui de la inceput”. uite un exemplu concret: http://mihaiescu.wordpress.com/2009/05/24/o-fata/

  3. dioscoride Says:

    ^Da… dar nu tu nu stii ca oamenii sunt ipocriti? Acum raspunde-mi sincer: tu cand ai fost intr-o situatie din asta cum te-ai simtit?
    Si ca sa-ti raspund direct: Adevarul doare, dar oamenii urasc minciuna din mai multe motive: 1. fiindca nu e adevarata, 2. fiindca se simt inselati, poate chiar luati drept prosti, 3 fiindca muta durerea provocata de adevar pe faptul ca au fost mintiti: Pe tine nu te supara de fapt ca ai fost mintita, ci faptul ca adevarul nu e asa cum ai crezut tu.
    Dar oamenii nu sunt mereu gata sa accepte adevarul, uneori minciunile te pregatesc, pentru el… fiindca nu esti dezamagit brusc, esti dezamagit doar in portii mici, cu lingurita. Acum depinde de minciuna si de situatie.

  4. dioscoride Says:

    P.S. : vezi ca ti-am lasat o leapsa… daca ai placere/ inspiratie poti s-o faci, daca nu, las-o asa.

  5. briza Says:

    well… nu-mi aduc aminte sa mi se fi intamplat vreodata… poate pentru ca nu-mi place sa insist, poate pentru ca formulez invitatii doar catre persoane de care sunt relativ sigura ca nu ma vor refuza…

    totusi, there was this one guy care in 75% din cazuri imi zicea ca da, numai ca sa se razgandeasca subit pe ultima suta de metri, dar era vorba mai degraba de o razbunare decat de altceva…

    presupunand ca as afla ca, de fapt, nu stia cum sa mai scape de mine, sincer, as incepe sa rad si i-as spune ceva de genul: „Doamne, tu chiar n-aveai altceva mai bun de facut decat sa stai sa inventezi scuze? =))”

    PS: da, am vazut inca de dimineata leapsa ta, am inceput deja sa scriu, va aparea in curand :)

  6. dioscoride Says:

    Da… dar eu nu ma refeream doar la relatii… ma refer la fapte si cazuri din viata de zi cu zi.
    Dar la intrebarea ta “Doamne, tu chiar n-aveai altceva mai bun de facut decat sa stai sa inventezi scuze? =))” ce pot sa spun? oamenilor le place sa se complice, nu vor sa-i raneasca pe cei din jur „direct”, de fapt pur si simplu sunt lasi, n-au curaj si cauta pretexte se mint cu chestii de genul: nu am vrut sa suferi.

  7. mihaiescu Says:

    Da, fetele mint si mint foarte bine. Mai bine ii zici la om ce ai de zis decat sa bagi o minciuna nu. Hehehe

  8. mihaiescu Says:

    Si sa nu zici ca aia nu a fost minciuna ca nu te cred :P

  9. briza Says:

    despre care sa nu zic ca a fost minciuna?

  10. mihaiescu Says:

    Despre fata care are foarte mult de invatat si ea de fapt sta in parc cu un alt mascul.

  11. briza Says:

    ah, cazul tau… DA, categoric a fost o minciuna; de fapt, un lant de minciuni; dar ti-am mai recunoscut asta o data… a tot sperat sa te saturi sa fii refuzat si sa nu o mai inviti, dar, cum adesea se intampla, nu a reusit sa obtina decat contrariul din partea ta.

  12. briza Says:

    eh, macar Mihaiescu acum constientizeaza ca a fost all just a big lie, altii nu admit asa ceva (cum ar fi Adi: http://adipaulsimatei.wordpress.com/2009/03/03/dragostea/ )

  13. briza Says:

    pana la urma, i-am spus persoanei respective parerea mea si, bineinteles, mi-a dat o replica „desteapta”: „n-ai inteles ideea din spatele posturilor mele”. asa e… nu am inteles ca ideea e ca tre’ sa scrii pe intuneric, cu mainile la spate :)) ba nu, n-am inteles ca intai iti scrii textele in japoneza si pe urma le traduci in romana folosind Google, asta era explicatia :))

  14. tib Says:

    briza vezi ca ma iau de tine acum!

    de ce il invinuiesti pe el ca „nu intelege” ca ea nu e interesata? ca tip prefer sa=mi arunce ea in fata un DISPARI ca sa pot sa move on, decat sa ma ia cu subtilitati. pt mine orice discutie din care nu reiese un CLAR „DISPARI” inseamna ca pot sa insist. asa e natura noastra, ori zice pa imi spune orice in afara de pa.

    unele fete cred ca ne protejeaza, ca vezi doamne nu ne „ranesc” cu un raspuns cinstit, pt ca adevarul doare. bullshit, multe dintre voi va complaceti in situatia asta avantajoasa. voi aveti puterea de a decide, iar el e un catelus. nu generalizez, desi ar trebui, daca nu exista atractie reciproca, fetele in general se joaca, baietii (si ma refer la cei care au dreptul sa se numeasca asa) o spun din prima. pierdere de timp si energie.

  15. briza Says:

    si o fata, o faptura gingasa si delicata, cum ar putea sa iti tipe un „dispari”? o sa-ti spuna, dar in maniera ei fermecatoare, o sa-ti sopteasca la ureche „nu vreau sa am de-a face cu tine”, iar tu o sa fii imbatat de CUM a spus-o si n-o sa tii cont de CE a spus… mi s-a intamplat de ATATEA ori…
    „tre’ sa fii mai hotarata cand ii spui!” „dar eu nu sunt o persoana hotarata… :-s ”

    fetele nu se joaca in situatia descrisa de tine… cel mult, nu il opresc pe respectiv de la a le face complimente… dar atat. nu primesc cadouri de la el si nu accepta intalniri. e vorba de nevoia femeii de a fi admirata.

    ai zis „baietii (si ma refer la cei care au dreptul sa se numeasca asa)” si mi-ai taiat orice posibilitate de a-ti da contraexemple… pentru ca am si din astea :)) dar, ma rog, daca zici ca respectivul nu era a real man, asa o fi :))

    adevarul e ca boys will be boys and girls will be girls… fiecare are propriul mod de gandire si propria schema de rationament… eu vad doua posibilitati: ori sa incercam sa ne intelegem reciproc (si cu asta ne ajuta, in primul rand, literatura de specialitate, pentru cine este interesat/a) ori sa fim confuzi si raniti pentru ca nu intelegem de ce a facut celalalt ce a facut…

    Asa, Tib, ia-te de lil me :o3 (breeze eyes :)) )

  16. Nabbú Says:

    Mă simt destul de depăşit de discuţie, dar sincer nu cred că există un algoritm. :) Mie mi s-a întâmplat de vreo două ori să întreb şi să fiu refuzat, să întreb din nou după un timp cu acelaşi rezultat, după care să-mi zic: bine, nu insist, oricum e plină lumea de fete. :P

    Pe urmă la o vreme când deja rezolvasem cazu’, în sensu’ că găsisem pe altcineva, să mă trezesc că „respectiva” (în ambele situaţii) îmi face apropouri iar când întreb de ce, că parcă nu voia, să-mi spună că se aştepta să mai insist, că voia să se simtă dorită etc. Deci, fie că eşti insistent au ba, efectul poate să fie un joc de noroc. ;)

  17. briza Says:

    s-o luam logic (n-am crezut ca o sa zic asa ceva vreodata =)) )
    1. daca ea are motive reale pentru care te tot amana: inseamna ca o relatie nu ar fi chiar o prioritate in viata sa, ca te-ar lasa balta, din cand in cand, pentru cine stie ce chestii care i se par mai important -> nu cred ca vrei asa ceva, deci PAS (sa nu crezi ca se va schimba dupa ce se indragosteste nebuneste de tine, sansele ca asta sa se intample sunt atat de mici, incat pot fi ignorate; sansele ca ea sa isi schimbe modul de a fi, nu sansele de a se indragosti nebuneste de tine, desigur ;)) )

    2. daca doar cauta pretexte ca sa scape de tine -> CATEGORIC, nu-ti doresti sa-i mai stai in cale, PAS! ! !

    3. daca vrea doar sa se simta dorita ( :| ), inseamna ca nu e chiar cea mai empatica si draguta persoana -> chiar ai vrea sa fii cu o asemenea fataa? nu-ti doresc. eu zic ca PAS

    in concluzie, indiferent de motivele pentru care o fata te tot amana, eu zic ca nu merita sa insisti (valabil strict in cazul in care vrei o relatie serioasa)

    gata, problema-i rezolvata :)

  18. Nabbú Says:

    De când citesc blogul tău e prima dată când sunt de-acord. :D

  19. briza Says:

    :)) o sa fac ceva total necaracteristic mie si o sa vad doar partea pozitiva a afirmatiei tale. asa ca iti multumesc :)

  20. Nabbú Says:

    Foarte bine, eşti oricum pritre cei privilegiaţi. Cu majoritatea nu-s de-acord niciodată în viaţă. ;)

  21. tib Says:

    dar poate iesim din SFERA TEORETICA si ne rezumam la real life, pana la urma relatiile sunt fairy tale, majoritatea cuplurilor din bucuresti sunt rezultatele unor iesiri la agatzat!
    ”o relatie nu ar fi chiar o prioritate in viata sa” – WTF relatiile nu sunt prioritati, adica eu cel putin nu gandesc ca hmmm trebuie sa duc cainele afara, sa platesc rata la honda civic si uhmmmm sa agatz pe una si sa incep o relatie.
    o persoana care considera ca relatiile sunt niste chestii de bifat intr-o lista,e mai emotionaly unstable decat R2d2

    in rest sunt deacord, o sa tin minte acest PAS

  22. briza Says:

    nu m-am referit la bifat in tabel, ci la alegeri… daca ar avea de ales intre a iesi cu iubitul, a merge in vizita la spital la bunica si invatat pentru un examen (de exemplu), ce ar alege? genul asta de prioritate


Lasă un răspuns

