stereo

27 Mai 2009

„Caut o culoare sa ma faca s-adorm,
suspendat in gri ca si cum n-as fi
cautand un om…”

Bleu… Am gasit un bleu senin… Aducator de liniste si multumire… Dar nu pot sa adorm, stiu ca am un gol in suflet, desi nu il simt…

„…fara sa stii, fara sa vii,
dincolo de vorbe am uitat sa mai iert…”

Eu nu pot sa ma iert, asa ca iarta-ma tu, ascunde iertarea intr-un suras si trimite-mi-l…

„…tot ce suntem noi, rataciti si goi,
am uitat sa mai cred…”

Am uitat sa mai sper, am uitat sa mai vreau…

„…si-mi pare stinsa lumea ta,
si-n ea se stinge si a mea,
mirarea simpla de-a’ntreba, de-a cauta…”

O culoare, un om, o tacere, un gol… Tu… Care „tu”?

„Simt cum, pe zi ce trece, te pierzi, si eu odata cu tine. Spune-mi, ce-i cu tine?”
„Nimic. Absolut nimic. La propriu, daca iti vine sa crezi… Apropo, schimba melodia.”
„Eu nu te judec.”
„Nici n-ai avea ce sa judeci. Te rog, schimba melodia.”

„…Fiecare piatra aruncata spre cer
nu se-ntoarece-n ploi, cade mut in noi,
fara dureri,
cu oasele moi te intorci in noroi…
Unghia de drac sa o stingi in nisip
cand te joci in gand, cand te minti razand
cu moartea pe chip,
sange-n cuvant,
un fir de praf in vant…”

„N-ai sa ma faci sa plang, daca asta incerci…”
„Imi ascunzi ceva.”
„Ce-as putea sa-ti ascund? :)) ”
„Simt ca imi ascunzi ceva, din felul in care razi si cum iti musti buzele. Ce e?”
„Nu e nimic, absolut nimic. :) ”
„Acelasi „nimic” despre care pomeneai mai devreme?”
„Poate. :p ”

„…si ce-ai inteles?
Esti al tau sa te pierzi?
Esti al tau sa te iertï?”

Lasă un răspuns

