vino

2 Iunie 2009

In vino veritas (sau in bere, irelevant):
gratitude + relief + excitement = LOVE

8 răspunsuri to “vino”

  1. Eddie Says:

    e greu sa gasesti un mix bun!

  2. briza Says:

    …dar incearca un doncafe =))

  3. Alex`andra Says:

    chiar ca am nevoie de unu` :))

  4. tib Says:

    uneori ma uit la posturile tale si doar ma uit. :)))

  5. briza Says:

    iar alteori, ca acum, comentezi :)

  6. Alex`andra Says:

    ^ ce spirit de observatie, dom`le :)))
    am trecut doar sa`ti zic un „neatzaaaaaaaaaaaaaaaaaa” si sa`ti urez un weekend fain :D !

  7. briza Says:

    multumesc la fel, Alex :)
    pai, da, altceva nu prea aveai ce face aici, avand in vedere ca in ultima vreme mi-a mers atat de bine, ca numai de scris n-am avut chef…
    dar imi revin eu, precum pasarea Phoenix :))

  8. tib Says:

    deja ne completam frazele?
    vroiam sa zic ca uneori ma uit la ce scrii si nu inteleg…:p


Lasă un răspuns

