yellow

10 Iunie 2009

Realitatea mea e galbena, culoare ce nu mi-a placut niciodata si care mi-a invadat lumea brusc si fara avertismente si nu mi-a ramas decat sa iau stiloul si sa iti scriu numele cu cerneala albastra pe peretii galbeni ai lumii mele… Iti scriu numele si il decorez cu spini, sa fie ca o coada de trandafir galben…

8 răspunsuri to “yellow”

  1. Alin Says:

    We all live in a yellow submarine…a yellow submarine

    Realitatea iti e galbena pentru ca tu o lasi sa fie asa, si va ramane asa atat timp cat ii vei da voie sa te invadeze cu galbenul ei.

    Viata nu se traieste dupa reguli sau dupa „fa asa, c’asa e bine!”, nici pentru a pune in balanta culorile din ochii tai. NU!

  2. briza Says:

    auch! it hurts, you know?

  3. Alin Says:

    What? Life hurts? Why is that?

    Cele mai tari lovituri le primim de la viata insasi – nu de la prieteni / iubiti, nu de la amici, nu de la necunoscutii din metrou care se uita la tine de parca ar vrea sa … , nu de la familia (asta te sprijina mereu, no matter what!). Viata da cu pumnul! Si important e nu cat de tare ne loveste, ci ca mergem mai departe dupa ce-am incasat-o.

    Si albastru pe galben, da verde. Mie imi place verdele :-)

  4. Alin Iventa Says:

    …si cam asta e realitatea…

  5. done8989 Says:

    eşti geloasă ?

  6. briza Says:

    trandafir galben – gelozie; e o asociere frecventa;
    dar culoarea asta mai are o semnificatie la flori: prietenie, bucurie

  7. done8989 Says:

    nu p[rea c[ te referi la prietenie sau la bucurie :D

  8. briza Says:

    la bucuria prieteniei :))


Lasă un răspuns

