in a hurry

16 Iunie 2009

Te-am visat frumos si m-am trezit cu o durere mare in piept: ai ramas doar un vis, spulberat de sunetul nemilos al ceasului datoriei…
M-am trezit si mi s-a parut ca-ti aud vocea – reminiscente ale visului – si tot restul zilei am incercat sa evit orice fel de zgomot, sa nu mi se stearga de tot din minte vocea ta…
Acum mananc, dar golul din mine creste tot mai mare cu fiecare frimitura de paine…

(Iar acum tre’ sa plec, asa ca SI acest post va ramane „ciuntit”. Not my intention, but… oh, well…)

3 răspunsuri to “in a hurry”

  1. Alex`andra Says:

    lasa painea, si hraneste`te din EL ;) degusta fiecare amintire a clipelor petrecute impreuna.

  2. Alex`andra Says:

    mno, cum e ? ai „pofta mare” :D ?

  3. briza Says:

    eu, oricum, ma hranesc cu vise si amintiri… dar stii cum e: nu te saturi niciodata :p asa ca sunt mereu hungry for more… si, in lipsa de altceva, „mestec” bine fiecare bucatica de amintire ;))


Lasă un răspuns

