I q myself

20 Iunie 2009

Zicea cineva ca nu exista partener ideal, asa ca orice persoana de care se intampla sa ne atasam si sa nu ne dea mari batai de cap e la fel de potrivita ca oricare alta de a ne fi alaturi toata viata.
Chiar asa sa fie?
E ca atunci cand scrii o lucrare buna, dar primesti o nota nu foarte mare si te intrebi daca sa faci contestatie sau nu: poti primi mai mult sau mai putin. E un risc care merita asumat doar daca esti sigur pe tine. Esti sigur ca lucrarea ta era cu adevarat asa de buna precum crezi? Daca nu, poti trai toata viata cu un 8 cand tu te asteptai la cel putin 9?

Relatiile sunt o contestatie in fata iubirii…

Nemultumitului i se ia darul, dar cine se multumeste cu putin nu ajunge prea departe.

Pana la urma, cred ca e voba de aspiratii, unii sunt modesti, altii nu accepta jumatati de masura si vor totul sau nimic.
Eu cum sunt?

12 răspunsuri to “I q myself”

  1. Nabbú Says:

    E o temă recurentă la tine. :) Unii dintre noi nu-şi bat capul cu asta şi iau lucrurile aşa cum vin.

  2. Alex`andra Says:

    eu zic că depinde de fiecare-n parte şi de ralţia ceo are cu sine, cât de bine se cunoaşte şamd căci, în faţa iubirii, nu poţi depune contestaţie :P

  3. briza Says:

    nu poti sa-i ceri iubirii socoteala? ba poti

    da, e o tema recurenta… de fapt, cred ca e singura tema pe care o abordez ;))

  4. dioscoride Says:

    Cred ca cea mai buna literatura e cea pe care o simti.

    Revenind la post, „Cineva care nu-ti da prea mari batai de cap e o alegere buna…” eu spuneam o data ca o relatie se bazeaza pe 3 lucruri: incredere-intelegere-iubire/pasiune. Daca lipseste una, oricare din cele trei, atunci nu mai ramane nimic… doar doi oameni care-si dau batai de cap sau doar doi prieteni, oricata iubire ar fi, daca nu exista incredere si intelegere, nu e o relatie. NU spun sa alegi o persoana cu care te intelegi in locul celei pe care o iubesti, ci fie sa te intelegi cu persoana pe care o iubesti, fie sa o iubesti pe cea cu care te intelegi, daca nu se poate cu nicio cale atunci cauta-ti alta persoana.

    P.S. Nu am inteles prea bine ce-ai vrut sa zici la partea cu : „Relatiile sunt o contestatie in fata iubirii…”
    P.S.2: Merci ca mi-ai dat ocazia sa aberez. sper ca ai inteles ceva…

  5. briza Says:

    da, am inteles: tu esti pentru tot sau nimic… dar cand treci din nimic in nimic, ani de-a randul, nu crezi ca ajungi sa faci si compromisuri?

    PS: ma refeream ca iubirea iti pune in fata un om cu care esti cat de cat fericit, dar tu iti doresti mai mult si pleci in cautarea unui om care sa te faca pe deplin fericit, desi stii ca e posibil sa nu gasesti pe nimeni sau sa gasesti exact inversul a ceea ce cauti

    PS2: cu placere ca ti-am dat ocazia sa „aberezi”, desi mie nu mi s-a parut aberatie deloc ;))

  6. dioscoride Says:

    Eu am facut si compromisuri si stiu ca nu e bine, fiindca unele compromisuri te macina.acum depinde de persoana, dar eu cred ca atunci cand simti nevoia sa pleci, cand simti nevoia constanta de a pleca de langa cineva, inseamna ca acea persoana s-ar putea sa fie un 7-8. Dar viata, relatiile sunt o loterie… tu alegi, tu decizi.

  7. briza Says:

    „tu alegi, tu decizi.” si tu suporti consecintele, as adauga…

  8. Alin Iventa Says:

    :-) You „q” yourself. This is interesting. Pare-se ca raspunzi indirect la intrebarile puse de mine :-)

  9. briza Says:

    CCC: ce coincidenta cosmica :P
    ah, dar eu nu prea raspund, cel mult imi pun si eu aproximativ aceleasi intrebari… fara raspuns :-<

  10. J.D. Says:

    Atata timp cat iti faci timp sa iti pui astfel de intrebari, esti pe drumul cel bun :-)

  11. briza Says:

    sunt pe drumul cel bun sau pe drumul cel lung? :))

  12. J.D. Says:

    Drumul cel bun e mereu lung. Dar cred ca te-ai prins de chestia asta dimineata cand ai citit ce-am scris eu la mine.


Lasă un răspuns

