leapsa sa fie

30 Iunie 2009

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând: „impaturesc vesta asta ca sa nu ocupe atata loc.” (chicklit, what did you expect? :)) )
2. Fără să verificaţi cât e ora? vreo 12
3. Verificaţi! 12:14
4. Cum sunteţi îmbrăcat? :”> Ce intrebare… Ce curiozitati au unii… Fie: pantaloni trei sferturi si tricou (neinteresant, nu? :( )
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? pe blog-ul meu (it’s all about ME, right? ;)) )
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? pasarelele de afara (e geamul deschis), ca am oprit muzica, sa pot sa ma concentrez :))
7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? ieri dupa-masa, am luat trenul spre casa
8. Ce aţi visat ieri noapte? eram foarte obosita, asa ca nu am visat nimic
9. Când aţi râs ultima data? acum 5 minute
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi? lol, panze de paianjan, cuiburi de viespi =)) glumesc… var, un tablou si aerul conditionat
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? asta e o intrebare clasica pentru mine si raspunsul meu e acelasi de fiecare data: clame de par
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?: jumate’ din „Confessions of a Shopaholic”, azi-noapte, inainte sa adorm (l-am mai vazut, dar am vrut sa-l mai vad o data)
13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi? not really…
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? nu e chiar un chestionar, e mai mult un interviu :p
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă. pantalonii mei sunt roz si tricoul negru :p
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă? loooolllll… cate discutii am avut pe tema asta lately… sa nu radeti… Barbie
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat? again, sa nu radeti (foarte tare): Iluţ
18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate? n-as pleca din tara mea
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? Welcome home!
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba? ireversibilitatea timpului :-B
21. Vă place să dansaţi? nu
22. George Bush? ce-i cu el?
23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? „The Myth Busters” (cred)
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar? Cine, Vrea, Si, Doreste (;)) nu-mi place sa nominalizez eu persoane pentru leapsa, stiu ca nu toti sunt asa de entuziasti ca mine ;)) )

12 răspunsuri to “leapsa sa fie”

  1. Alex`andra Says:

    cleme de par ? strange . . .

  2. eulliric Says:

    ca tot n-am inspiratie si chef de scris, cred ca-ti iau eu leapsa. e fun.. si nici n-am mai facut una pana acum :-s

  3. Alin Iventa Says:

    partea cu tricoul negru o inteleg :-) da’ aia cu pantalonii roz…pffff… ma depasaste :-)).

    pe cand poz(n)e de la mare? ;-D

  4. dioscoride Says:

    :) merci.. si sper ca nu te-am stresat prea tare cu leapsa asta:D

  5. briza Says:

    ah, nu, din contra, eu chiar sunt entuziasmata cand e vorba de leapsa, asa ca iti zic: cu placere :) mai „streseaza-ma” :))

  6. dioscoride Says:

    Ok… atunci de fiecare data cand apare o leapsa noua pe blogul meu serveste-te cu placere ;)

  7. briza Says:

    nu pot sa ma servesc singura, ce si-ar inchipui lumea? :-s

  8. dioscoride Says:

    OK … atunci te invit eu ;) ia ce-ti place

  9. Tanaku Says:

    Iluţ? C’mon! :))

  10. briza Says:

    why not? :-s

  11. Tanaku Says:

    cand e mic, merge…dar cand ar creste, cum l-ai striga? Ile? :))

  12. briza Says:

    cand creste, nu-l mai vezi cu zilele, asa ca nu-l mai strigi nicicum :))


Lasă un răspuns

