vin de la mare

30 Iunie 2009

vin de la mare

And… I’m back!
Bine v-am regasit!
Desigur ca tot ce-mi doresc e sa ma duc iar la mare, dar… rabdare… n-au intrat lunile de vara in sac…
Si data viitoare I wanna do it my way: stat cat mai mult pe plaja, nu atat pentru bronzat, cat pentru bucuria de a sta degeaba… Si pozat marea… Cat mai multe poze, cat mai asemanatoare intre ele… ;))
E greu sa gasesti persoane asemanatoare tie, astfel ca „runda” asta a trebuit sa ma supun unui program care a constat in mers mii de kilometri de la vila unde ne-am cazat pana la orice urma de civilizatie (nu exagerez eu, ci piciorul meu drept care se reobisnuieste, incet-incet, sa nu mai schiopateze), mancat in fiecare zi la aceeasi terasa + lasat un bacsis generos chelneritei dragute (ceea ce m-a scos din sarite atat de tare incat, in a 3a seara, am preferat sa mananc la o terasa „de manelisti” unde nu aveau doua chestii din trei cate comandasem si unde, pana la urma, mi-au gresit comanda; dar, nu-i nimic, orice e mai bine decat sa vad cum castiga unele fete bani doar pentru ca zambesc frumos, pardon, pentru ca se PREFAC frumos – la prietenii ei de la alta masa, fata se rastea si le trantea farfuriile, pe urma venea la noi zambind angelic: „a fost buna salata?”), luat taxiu’ la 2 dimineata (!!! = FITZE) pentru ca, nu-i asa, de ce-ar vrea cineva sa stea 3-4 ore la o terasa sau pe plaja cand poate sa faca o minunata conversatie cu un taximetrist „clasa intaia” care le da clientilor cartea sa de vizita cu poza lui langa usa masinii (eu n-am auzit de asa ceva in viata mea, cu atat mai putin n-am vazut pana acum, dar, deh, nu prea umblu eu cu taxiul, sunt fata de la tara). Eu nu stiam cum sa mai bat apropouri cu rasaritul: „pe la ce ora rasare soarele? nu-i asa ca soarele rasare din mare? ai aparatu’ foto la tine, ca poate peste cateva ore o sa avem ceva de pozat”. Lol, n-ai cu cine…
De bucurie ca am ajuns acasa, nu stiu cum am reusit, dar am darmat un suport de lumanari de pe birou care, fiind 60% sticla, s-a cam… cum sa zic… spart. Nu-i bai, oricum, nu mi-a placut niciodata prea tare (nu ma dau in vant dupa lumanari si decoratiuni, in general, dupa suportul asta in special – primit de ziua mea de la un om care m-a intrebat cu nonsalanta ce vreau cadou, iar eu, socata si jenata de o asemenea intrebare, nu am zis decat: „nu stiu ce vreau de ziua mea, dar stiu sigur ce nu vreau. cel mai urat cadou pe care l-as putea primi ar fi o lumanare sau un set de aromaterapie.” si, in ziua cu pricina: voila! apare omu’ cu suportu’ de lumanari…). Dar, de fapt, de ce sa iau eu toata vina spargerii acestui obiect delicat, cand l-am primit deja crapat…
Am ajuns acasa si nu mai pot sa comunic cu lumea decat pe mess, ca mi-am zapacit telefoanele si cartelele, de nu mai stiu care e care si nu stiu cine ma suna sau cum sa gasesc vreun numar de telefon (apropo, cui ii e mila de mine si imi transfera un euro credit, sa pot sa-mi activez oferta de 800 de minute si 800 de sms-uri in retea? ;;) 0753.5O.O5.O5 ).
Am ajuns acasa si nu mai am bani… Mai am doar 1×50 bani, 10×10 bani si 16×5 bani (o mica avere, nu? :)) ).
Am ajuns acasa si nu mai am chef de iesit din casa, dar trebuie…
Am ajuns acasa si nu mai am decat Duffy in playlist…
Am ajuns acasa si mai am juma’ de carte de citit (ca atat am apucat sa citesc in tren – chicklit, in caz ca se gandea cineva ca as fi citit cine stie ce filosofeli pe drum).
Am ajuns acasa si tre’ sa despachetez… Daca mi-a luat juma’ de ora sa-mi fac bagaju’, e musai sa-mi ia juma’ de saptamana sa il „desfac” ;)) .
Am ajuns acasa si vad ca am o leapsa de la „good old” Dioscoride :) O sa ma ocup de ea imediat ce iau micul dejun (adica pe la pranz, evident :)) ).
Am ajuns acasa si… my God, si-a schimbat XYZ avatarul… gata, tre’ sa ma duc sa mananc, sa nu ma ia cu lesin…

Un răspuns to “vin de la mare”

  1. furnicae Says:

    welcome back! vreau poza cu marea, asaaa de dooor :)


Lasă un răspuns

