it’s all about… ME

3 Iulie 2009

Pentru cine n-a observat deja, o sa zic clar si raspicat: sunt in pana de inspiratie (again)! Well, cum s-ar putea altfel, din moment ce sunt pusa in situatia de a ma confrunta cu cele mai lumesti probleme ale altora? Stateam linistita aseara pe la 11, visam cu ochii deschisi, ma balaceam in norisorul meu roz si primesc un telefon: „buna, n-ai sa ma imprumuti cu 11 milioane, ca n-am bani sa-mi platesc chiria si maine voi fi evacuat”. Yeeeey… Imi dau seama ca si-a sunat toti cunoscutii, pe rand, dar, c’mon, cum de s-a gandit sa ma sune si pe mine? I have no job and no rich family, so… Asa ca ii zic omului ca imi pare foarte rau, dar nu am nici macar un milion si, guess what, ma simt vinovata cand ii zic asta, asa ca ma simt obligata sa ii ofer alternative: „dar cu X-ulescu n-ai vorbit? sau aveai tu un prieten care lucra la…, cred ca el ar avea bani”. Raspunsul a fost de fiecare data: „nop, am vorbit deja, tu esti ultima mea speranta”. Flatant… sau… nu.
Ca sa n-o mai lungesc atat: m-am agitat toata seara, am stat treaza pana foarte tarziu, gandindu-ma la tot felul de solutii, inclusiv la aceea de a-mi vinde diverse lucruri (ca doar ce nevoie am eu de un telefon mobil daca bietul om o sa doarma pe strazi) si am pus ceasu’ sa sune la 6 jumate (!!!), m-am mai agitat si de dimineata si i-am facut omului rost de bani si l-am sunat bucuroasa pe la 9: „buna, am gasit pe cineva de la care sa imprumut banii, nu vei fi dat afara :) yeeeeey”, numai ca, in loc de orice urma de bucurie, am auzit un „am facut deja rost, multumesc, oricum”. :| „am facut deja rost, multumesc, oricum?!? si de ce nu mi-ai sunat sa-mi zici ca ai facut rost?” „n-am vrut sa te mai deranjez.” Vai, ce dragut din partea lui, pacat ca eu nu pot fi la fel de draguta si am deranjat persoana care fusese dispusa sa-mi imprumute banii ca sa-i zic ca nu mai este nevoie. Dar, deh, asa sunt eu, nu prea ma gandesc la altii si ii deranjez cand am eu chef, shame on me!
Eh, c’est la vie.
In alta ordine de idei: mi s-a donat un euro pe cartela si mi-am activat optiunea. :) *cheers* Dar nu pot sa ma bucur pe deplin de asta, ca ma gandesc ca ar trebui sa mai dorm si eu putin…

PS: hmm, poate n-ar trebui sa public post-ul asta, problemele financiare sunt personale si delicate, but hey, am recunoscut deja ca I’m a bad person si ca ma gandesc numai la mine, so… POST IT! >:)

8 răspunsuri to “it’s all about… ME”

  1. Alin Iventa Says:

    In cazul tau acest „ma gandesc numai la mine” nu e un egoism rautacios, ci un altruism care merita atentie :-)

    Respectivul / Respectiva nu stie ce inseamna ca cineva sa se agite cu adevarat pentru el / ea. Si, mai mult, nu stie sa se bucure (sau sa multumeasca) pentru ajutorul acordat.

    So fuck him / her! Or not :-P

  2. briza Says:

    :)) daca tu zici :p

  3. Alex`andra Says:

    n`ai facut rost si de banii pentru mine :D ?! stii tu ca tot vreau un apartament in CJ. cateva miliarde acolo, nu cer mult si promit sa nu ti`i returnez veci :))
    mai trebuie sa inveti sa lasi omul sa se descurce si singur ;)

  4. J.D. Says:

    Been there, done that :)) bine ca nu sunt singurul hahaha

  5. briza Says:

    imi pare rau, Alex`andra, dar n-ai zis cuvintele magice :))

  6. done8989 Says:

    te-a rugat el să te interesezi ? Dacă nu .. CASE CLOSED !

  7. briza Says:

    „nu stii pe cineva de la care ai putea sa faci rost de bani?”

  8. done8989 Says:

    ok, aveai dreptate


Lasă un răspuns

