unsure

3 Iulie 2009

Dorintele au ochii verzi… Cel putin, ale mele… Sau… a mea…
Dorinta mea frumosa cu ochi verzi…
Ne intalnim, cateodata, la coltul strazii si ne salutam cu un zambet… De fapt, nu la coltul strazii, ci la colt de bulevard (Boulevard of Broken Dreams, what else?)… Nu-ti aud vocea decat cand ma certi ca traversez pe rosu… Iar eu iti raspund jenata ca nu pot sa ma misc cand se face verde, raman ca hipnotizata cu privirea tinta asupra luminii becului si ma gandesc la… cineva.
Nu ridic ochii din pamant cand rostesc cuvintele astea, asa ca nu stiu nici pana in ziua de azi daca banuiesti ca tu esti acel Cineva.

3 răspunsuri to “unsure”

  1. octav Says:

    frumos, imi place cum scrii.

  2. briza Says:

    multumesc, Octav, dar blogpost-ul de fata este printre cele mai nereusite… really

  3. Alex`andra Says:

    priveste`l in ochi fara teama :P cine stie ce vei descoperi :D


Lasă un răspuns

